Geplaatst: 5 september 20232 j Deze boeken gaan mee naar de moestuindag. Komt misschien nog wel wat bij. Ze gaan sowieso mee, maar als je soms je naam er al op wil hebben , roep dan even. ook een zakje jalapenozaadjes ligt hier maar te liggen. ik neem ook de her en der beloofde tomatenzaden mee. Meenemen voor: Mellie: boek rudolph bakt en de foodies. Lege flesjes Luffa zaden Lia: Olifanten knoflook Tomatenzaden liguria Tanja: tomatenzaden Arex huppeldepup Inmaakboek ( en) Vincent: knoflook Jet: inmaak Angela: snijbonen molen. restant boeken gaan ook mee. Mocht ik nog iets of iemand vergeten zijn? Of als je nog iets van zaden zoekt, stuur dan effe een berichtje. 2 oktober 20232 j aangepast door jootje
Geplaatst: 5 september 20232 j Wat is dat boekje organic Jo? Edit haha chips, dat zijn die zaadjes😂 5 september 20232 j aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 september 20232 j Ik heb even gezocht: andere Paul https://ohmyfoodness.nl/foodtijdschrift-sweet-bakery/ Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 7 september 20232 j @jootje ik heb wel belangstelling voor een van de boeken over inmaken, maar zo aan de buitenkant kan ik niet goed beoordelen waar ik in praktische zin het meest aan heb. Heb je een aanrader? * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 29 september 20232 j Auteur Deze ligt hier ook maar te liggen, als iemand interesse heeft in deze zo goed als nieuwe snijbonen molen?
Geplaatst: 30 september 20232 j Ik heb me altijd afgevraagd wat je ermee kunt Jootje. Hoe gebruik je het en is het echt handig?
Geplaatst: 30 september 20232 j Wij hadden er vroeger een, urenlang (nouja in mijn herinnering dan he) zitten draaien als pa weer met een krat snijbonen thuiskwam om in te vriezen. Tegenwoordig lust ik geen snijbonen en mijn ouders snijden ze gewoon met een mesje, vertelden ze pas. Nou ja zeg. Met een molen krijg je mooie smalle reepjes.
Geplaatst: 30 september 20232 j Auteur Oohh ja, Arja, zo ging dat bij ons ook! Tja, 8 kinderen, dus veel snijbonen ( en de rest) maar dus ook veel handjes om te draaien. Ik hield er vroeger niet zo van, brrrr…scheermesjes! , maar nu wel. Maar heb de afgelopen jaren wel begrepen dat er verschillende zijn. Je hebt snijbonen en pronkbonen. Nou, die pronkbonen hoef ik dus niet. Harige scherpe bonen. maar “ gewoon” snijbonen dus wel! Mellie , het is echt een snijbonen molen. En daarvoor handig. Voor het soort reepjes als op het plaatje. Ik gebruik hem dus nergens anders voor. Heb hem zelf ook nog, maar dan oud en groen !
Geplaatst: 2 oktober 20232 j Auteur In mijn topic heb ik aangegeven wat ik voor wie meebreng. check effe of ik je niet vergeten ben…..
Geplaatst: 3 oktober 20232 j Jo dat boek over de huisgemaakte jam en churtneys welke schrijver( s) ? Misschien heb ik een oudere uitgave van dat boek dan is het overbodig, maar zo niet ben ik misschien geïnteresseerd We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.