Goldfish Geplaatst: 10 september 2023 Geplaatst: 10 september 2023 De lijst wordt nog gevuld, maar zal bescheiden blijven dit najaar. Aangeboden: * inkoopservice Fruitbomen.net (ik ga 5 of 6 oktober er heen) ---- bestelling Appelvrouw zie haar topic * inkoopservice Vreeken (ik ga 5 oktober er heen) --- bestelling Jorieke123 --- bestelling Tanja65 * 3 zaailingen rode boomtomaat (30cm hoog). Update: nog 1 tegeef * Ronde en vierkanten potten van 2 liter tot 27 liter * Gestekelde chayotes (goed om in te leggen in zuur of om te wokken b.v.) * kiwibessen (oogst), paw-paw (oogst ovb). * grote planten van Japanse sier(dwerg)kwee , zowel Ch. Japonica als Ch. Speciosa * oogst: Japanse sierkwee, kiwibes, evt Paw Paw Gevraagd: * Dahlia's * Longkruid (krijg ik van Jorieke) * eetbare bloemen (anders dan Oost Indische kers) * 6 kweeperen (krijg ik van Jorieke) * knoflooktenen * iets van zaden?! * herfstframbozen * Japanse wijnbes Ik geef: * een aantal Japanse sier(dwerg)kweeen voor Anja * ontbijtproducten oid voor Jorieke * zaden voor Tanja, zaailing boomtomaat (Wat ?), 2x Chayote * en iets voor iets * boomtomaat voor Appelvrouw en haar aankopen bij Fruitbomen,net of vergelijkbaar + kilootjes Japanse sierkwee * kiwibessen & varens aan Ciska * frisdrank 2x Ik krijg: wijnbes , herfstframboos, dahlia's & longkruid van Ciska kweeappels, daglelies van Jorieke zaden van Tanja 1 Quote
Tanja65 Geplaatst: 10 september 2023 Geplaatst: 10 september 2023 (aangepast) Goldfish als je wat zaden voor ons wilt meenemen, is het oke als ik je in een pb een lijstje stuur? En verder: wat voor zaden wil je? Er staat op mijn ruillijst het eea maar ik heb nob heel veel in mijn bak dat niet op de lijst staat. Ook veel ‘oud’ zaad dat het mogelijk nog best doet. Roep maar, dan kijk ik ff. ik heb ook wel interesse in een zaailing rode boomtomaat, als die binnen kan overwinteren tenminste. Zie jij op mijn lijst nog dingen die je wenst als ruil? 10 september 2023 aangepast door Tanja65 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Goldfish Geplaatst: 10 september 2023 Auteur Geplaatst: 10 september 2023 Pb mag altijd. Waar zoek jij zaden van? Die Aretxabaleta? Quote
appelvrouw Geplaatst: 10 september 2023 Geplaatst: 10 september 2023 Wat is een boomtomaat? Ik kijk naar een eventuele bessenbestelling bij fruitbomen.net Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Tanja65 Geplaatst: 10 september 2023 Geplaatst: 10 september 2023 3 minuten geleden, Goldfish zei: Pb mag altijd. Waar zoek jij zaden van? Die Aretxabaleta? Ha, die neemt @jootjeal voor me mee, tnx anyway. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Goldfish Geplaatst: 10 september 2023 Auteur Geplaatst: 10 september 2023 11 minuten geleden, appelvrouw zei: Wat is een boomtomaat? Ik kijk naar een eventuele bessenbestelling bij fruitbomen.net Ook wel Tamarillo. Zie Boomtomaat (vreeken.nl) Volgens mijn schenker van de zaailingen zijn de vruchten vies tenzij je veel suiker gebruikt. Ik wacht je bestelling bij Fa Houweling af. Ik ga carpoolen met twee andere MTFD-ers maar er moet zeker genoeg ruimte zijn om de nodige bessenstruiken voor je mee te nemen. Quote
appelvrouw Geplaatst: 10 september 2023 Geplaatst: 10 september 2023 Top! Het wordt iig 1 Tayberrie en nog enkele bessen zie mijn zojuist geopende topic. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 10 september 2023 Geplaatst: 10 september 2023 Ik zou wel wat van Vreeken willen, niet veel maar ik zal even kijken wat ik ook alweer nodig had. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Arja Geplaatst: 10 september 2023 Geplaatst: 10 september 2023 Iets van zaden, wat voor zaden zoek je? Quote
Goldfish Geplaatst: 10 september 2023 Auteur Geplaatst: 10 september 2023 @Arja eigenlijk helemaal niets, dus alles. Kijk maar wat je kan missen en waarvan jij vindt dat ik het minstens eenmaal in mijn leven geteeld moet hebben. 3 Quote
Arja Geplaatst: 10 september 2023 Geplaatst: 10 september 2023 Ik ga eens een leuke uitdaging opzoeken! 😆 1 Quote
Ciska Geplaatst: 11 september 2023 Geplaatst: 11 september 2023 Heb roze herfstframbozen, best grote vruchten en lekker. Zal ik wat voor je oppotten? Quote
Ciska Geplaatst: 11 september 2023 Geplaatst: 11 september 2023 Japanse wijnbes heb ik ook voor je, Dingen zijn niet uit te roeien. Zal hem voor transport wel even moeten snoeien als je dat niet erg zou vinden... 1 Quote
acpronk Geplaatst: 11 september 2023 Geplaatst: 11 september 2023 Framboos Autumn Bliss heb ik ook, groeit als een gek.En ik zal even kijken wat ik heb en jij nog niet meer echt moet telen! 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Goldfish Geplaatst: 11 september 2023 Auteur Geplaatst: 11 september 2023 9 uren geleden, Ciska zei: Heb roze herfstframbozen, best grote vruchten en lekker. Zal ik wat voor je oppotten? Graag! Quote
appelvrouw Geplaatst: 11 september 2023 Geplaatst: 11 september 2023 Ga jij bij mijn lijst kijken en daar ook wat uitzoeken? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Goldfish Geplaatst: 12 september 2023 Auteur Geplaatst: 12 september 2023 23 uren geleden, appelvrouw zei: Ga jij bij mijn lijst kijken en daar ook wat uitzoeken? Gedaan. Ik vraag zaden olijfkruid 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 17 september 2023 Geplaatst: 17 september 2023 Vincent hoe gaat dat met de bestelling, bestel en betaal ik op voorhand, of zorg jij daarvoor? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 23 september 2023 Geplaatst: 23 september 2023 Ik heb wel kweeperen voor je, maar dan wel kleintjes. Ik weet niet of je ze dan wilt? Wel gewoon echt mijn normale kwee-appels zeg maar, ze zijn alleen vrij klein gebleven dit jaar. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Goldfish Geplaatst: 23 september 2023 Auteur Geplaatst: 23 september 2023 Ze zijn welkom Jorieke. Kan je er dan 6-8 missen? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 24 september 2023 Geplaatst: 24 september 2023 Nou dan doe ik er wat meer zodat het qua gewicht een beetje in de buurt komt van 6 normale exemplaren? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Goldfish Geplaatst: 24 september 2023 Auteur Geplaatst: 24 september 2023 Ja graag @Jorieke123! 1 Quote
Goldfish Geplaatst: 24 september 2023 Auteur Geplaatst: 24 september 2023 Op 10-9-2023 om 11:16, Tanja65 zei: Goldfish als je wat zaden voor ons wilt meenemen, is het oke als ik je in een pb een lijstje stuur? En verder: wat voor zaden wil je? Er staat op mijn ruillijst het eea maar ik heb nob heel veel in mijn bak dat niet op de lijst staat. Ook veel ‘oud’ zaad dat het mogelijk nog best doet. Roep maar, dan kijk ik ff. ik heb ook wel interesse in een zaailing rode boomtomaat, als die binnen kan overwinteren tenminste. Zie jij op mijn lijst nog dingen die je wenst als ruil? Tuurlijk, zendt maar een Pb. Dan kan ik gericht zoeken. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.