Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Welke kruiden heb ik gezaaid ?

hansm

Recommended Posts

Nee deze zijn het zeker niet omdat ik weet dat ik die niet gezaaid heb, eind van vorige zomer heb ik enkel kruiden of vaste groente gezaaid, aangezien het winter buiten ook zeer vlotjes overleefde zal het denk ik vaste groente zijn, even blaadje fijn wrijven en ruiken heb ik nog niet gedaan, ga ik doen.

Players only love you when they're playing.

Nee dat herrinder ik me niet, en tijd wist ik de naam maar te lui om bordje te schrijven en nu is het heel irritant omdat ik niet weet of hij in kruidenspiraal moet of op een vast groentebed.

Sla is het niet, ikdacht me te herrinderen dat in de nederlandse naam iets an jongen of jongens voorkwam,

ik heb elke kruiden herken site afgelopen maar zie daar niks, ook nog de zaadfirma's waar ik gekocht heb maar beetje onbegonnen werk

waarschijnlijk moet ik wachten tot het bloeid en is het dan beter herkenbaar.

Tijdens tikken bedenk ik me dat het zaad weleens van een heemtuin kan zijn waar ik allerlei zaden heb gekocht,

mischien helpt dat.

Ben ik ooit mee begonnen, maar te lui voor gebleken,

heb hier ook al moeite om iets over moestuin te schrijven.

Maar had handig geweest ik denk namelijk dat waneer ik de naam zie het weer weet

Aj het blad ruikt nergens naar, waarschijnlijk dan eerder een vastegroente dan kruid,

Nee groenlof/suikerbrood is het niet, ja ik laat het zeker weten !

Ik geloof nog steeds dat ik het uit een Heemtuin heb gekregen, maar deze hebben hun assortimentlijst niet meer, en herkennen ook de foto's niet

Nee dat denk ik zeker te weten dat het om een kruid of vaste groente gaat.

En veldsla vindt ik niet bij vaste groente horen, wel de ruccola waar we het over gehad hebben.