Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Glenns Peppers


Glenns-Peppers

Aanbevolen berichten

Een goede avond/nacht.

 

Ik ben Glenn van Beekum, ofterwijl Glenns Peppers.

Van Glenns-Peppers.nl

 

Ik ga dit jaar beginnen met de verkoop van verse pepers en groenten.

En heb ook een webshop die nu nog online staat voor de test, maar waar je binnekort ook daadwerkelijk verse producten kan gaan bestellen.

 

In iedergeval dat ter zeide heb ik voor de hobby ook nog vierkante meter tuintjes. En dat is wat ik vooral wil gaan delen op dit forum.

Het lijkt me leuk om andere mensen mischien hier en daar wat bij te staan met wat nuttige info.

En ook zal ik veel met jullie mee kijken!

 

Af en toe zal ik een foto voorbij laten komen van de tunnel kweek met chili pepers, paprika's, aubergines en courgette.

 

Ook gaan we binnekort nog pompoenen planten op het veld waarvan er 2 Atlantic Giants zullen zijn.

 

Ik zal snel foto's maken van de kweek die nu al draait en deze in mijn topic zetten.

 

Groeten,

Glenns Peppers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Glenn en welkom op dit forum. Ook al heb ik je al ergens anders aangesproken, nog maar eventjes netjes hier doen

Je makkelijke moestuin ziet er geweldig groot uit Daar kunnen we nog een voorbeeld aan nemen. Maar dat terzijde.

Veel succes met je pepers (en de rest) in 2012!

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...