Jump to content

Wat ben ik?

Cathelijne

Recommended Posts

Onkruid of toch de moeite waard?

20120325-vergeetmeniet48131332700955.JPG

Vond deze tussen mijn frambozen bij het uitspitten. Volgens schoonmoeder was het iets leuks, maar ben het al weer vergeten wat het was. Vergeetmenietjes? zou typisch zijn haha...

edit: morgen potje even poetsen, zag net in het donker niet dat ie zo vies was

dank je!

typisch mij, vergeet ik dat het vergeetmenietjes zijn

zeer goed mogelijk aangezien ik die ook in de voortuin heb (tenminste, kleine paars blauwe bloemetjes momenteel). zal het blad eens gaan vergelijken. en dan krijgt ook dat plantje een mooi hoekje in de voortuin waar hij niet in de weg staat. bloeit nu naast de oprit...

binnenkort ook een middag vrij maken voor het uitspitten van een plantenborder langs de schutting (ochtendzon staat op die kant), wat bollen/zaden de grond in en vergeetmenietjes van de ene border naar de andere verplaatsen. kan dit rakkertje er ook gezellig bij

wat mij opvalt aan deze uitgezaaide vergeetmenietjes is dat ze veel minder mooi en vol bloeien als de eerst gezaaide/geplantte exemplaren...

dus bij mij haal ik ze allemaal weg en hop, óp de composthoop!

O nee hoor, ik laat ze staan. Elk jaar weer leuk die blauwe bloemetjes overal. Tegen de tijd dat de groentes de grond in gaan, zijn de v.m.n-jes al uitgebloeid en maken ze plaats voor andere dingen.

Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.