Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Gezocht: Gooteindstuk met afvoer


Allotment9Rdam

Aanbevolen berichten

We zijn net begonnen aan onze nieuwe moestuin. In de tuin stond al een kas en er is een regenpijp nodig om water op te vangen. Eén hoek had nog steeds deze connector. maar ik kan ditzelfde ontwerp niet online of in de winkels vinden. Herkent iemand van jullie het merk? Ik vermoed dat het specifiek voor de kas is. bedankt voor de hulp

IMG_2220.jpeg

IMG_2219.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Printen is ook zeker een optie als je een beetje handig bent met een 3d programma. Het meeste materiaal is prima geschikt voor buiten. Je kunt je print ook laten maken als je er zelf geen hebt. Shapeways ken ik toevallig maar er zijn ook genoeg andere bedrijfjes die zoiets doen.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-1-2024 om 13:29, loes zei:

Zou 3Dprinten hiervoor een oplossing zijn?
@Beukwood @Liekie of andere 3D printers?


In mijn beleving een typische toepassing voor een 3D printer.

 

@Allotment9Rdam: heb je er nog 1 van nodig dan?

 

Als je heel wanhopig bent en een beetje geduldig (mijn eigen moestuin heeft hoogste prioriteit nu) en mij de exacte maten doorgeeft dan kan ik wel een printje maken en opsturen. Mag je zelf de kosten van printen en opsturen dekken maar het zal iets van 2 euro voor de print zijn en 10 euro verzendkosten denk ik. 

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...