Geplaatst: 5 april 201213 j Ik heb hier sinds vandaag een ipad2 liggen (gewonnen met een prijsvraag). Zijn er nog leden met zo'n apparaat, welke apps zijn wat jullie betreft echt een must-have? Mag alles zijn, ook betaalde, maar als je ervaring hebt met een tuin-app is dat een mooie aanvulling voor een vraag die eigenlijk niet op een moestuinforum thuishoort
Geplaatst: 5 april 201213 j haha.... nou. in een babbeltopic mag er veeeel hier hoor, als je de andere topics doorkijkt ( en niet leest ) Ik ben gek met m'n Ipad. Ik volg vrij veel tuiniers op twitter, heb een app van 'mijntuin.org' ( ik geloof van belse origine ) ..... en sowieso 'WeatherProHD' voor de iPad, een zeer volledige en accurate weergrafieken-leverancier uit Berlijn voor heel Europa en elk gat in Nederland of België. Ow. en ik game ook op de IPad haha... en mailen vanuit m'n luie stoel en en en.... 'Tjilp' is een leuke voor wie van vogels houdt ( vogelherkenning en geluiden .... ook voor op de tuin ) . Verder een app over alle vlinders, als ik iets op de tuin zie wat ik wil checken
Geplaatst: 5 april 201213 j En t forum kan je ook goed lezen vanaf 'n tablet Ik vind GrowBuddy nog altijd handig als je voor een specifieke plant alle notities en foto's bij elkaar wilt hebben. Maar ik heb een android 4.0 tablet (ASUS Transformer Prime) , geen idee of GrowBuddy er ook voor de iPad is. > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 5 april 201213 j Heb dan wel geen ipad (laptop+desktop vond ik wel genoeg) maar typ dit bericht vanaf mijn iphone 4s... Weatherpro is zeker het geld dubbel en dwars waard! Veel accurater dan die standaart weer app van apple (sorry steve)... Verder kan ik je niet echt tips geven, ben zelf ook op zoek Wel heeft 'de appelboer' zelf ibooks bedacht, waar je dan weer goedkope en soms gratis boeken kunt vinden die wel met de tuin te maken hebben! (voorsl veel engelstalig) Veel plezier met je ipad! Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Geplaatst: 6 april 201213 j De bierapp kan je zien waar het bier overal in de aanbieding is Omdat het kan.
Geplaatst: 6 april 201213 j StreamitAll : tig radiozenders gewoon via internetTv Gemist : tig tv programma's die je nog wil zien dagen -weken later.De gratis Google Earth versie. HD.NOSJournaal. live en oudere uitzendingen.TVGids.nl alle zenders live + infoNatuurlijk Skype !WifiTrak : gratis wifi plekken voor onderweg ( als je geen abbo hebt )Spotify : muziek muziek muziek. alles.
Geplaatst: 6 april 201213 j Gefeliciteerd! Dat is nog eens mazzel hebben Ik gebruik zelf de AppS voor het nieuws en de soc. media veel. Verder Tapatalk (moestuinforum), worldclock (om dochterlief in Australië te volgen), Bijbelapp, en wordfeud.Er is zoveel keus!
Geplaatst: 8 april 201213 j Auteur Inmiddels geïnstalleerd:- Ibooks- Nu.nl- NOSteletekst- DolphinHD browser- Uitzending gemist- WeatherproHD- Tvgids- Skype
Geplaatst: 8 april 201213 j Auteur Ja toch wel een gaaf apparaat, simpel mee om te gaan, snel en mooi. Of ik hem zelf zou kopen is een tweede, voorlopig is het meer een speeltje dan dat het echt nuttig is. Ligt ook aan mezelf omdat een laptop of computer snel binnen handbereik zijn. Email beantwoorden of forum'en gaat toch net iets handiger met de laptop op schoot. Waar ik wel fan van ben is 's ochtends bij het ontbijt snel het nieuws checken. Binnen een seconde ben je opgestart dus dat is echt top en het leest gewoon prettig. Ook het lezen van literatuur en ebooks vind ik geheel tegen de verwachting best wel prettig.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.