Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Goldfish+ Mevrouw Groen , voorjaar 2024


Goldfish

Aanbevolen berichten

Lief aanbod van je Appelvrouw maar verbonden in dit citraat molecuul is de magnesium blijkbaar erg moeilijk op te nemen door planten en microben volgens een kweker, zodat je de poeder beter kan geven aan een mens met spierkrampen etc door tekort aan magnesium. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ik snap het. Ik wist het niet zeker. Het zal geen probleem zijn het aan iemand te geven idd het komt vast voor in mijn vriendengroep😜🦵🏻🦵🏻

aangepast door appelvrouw

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Goldfish zei:

Die snacktomaat: als ie ook resistent moet zijn heb ik de gele cherry Sunviva voor je.   Resistente vleestomaten moet ik nog opzoeken ik heb wel de mooie zeer resistente PurpleZebra eventueel, maar dat is standaard tomaat qua model, niet specifiek vlees.

Die Sunviva klink wel leuk als ik 'm opzoek, zou je die voor mij kunnen meebrengen?

Qua vlees/trostomaten, het hoeft niet perse resistent te zijn (ze komen bij mij toch in de kas). Die purplezebra is geen rode tomaat toch? Ben zelf meer van het 'standaard' rood of geel (Marloes wil 'm denk ik wel graag proberen), maar als je iets van trostomaat of vlees zou hebben in een iets meer standaard kleur...

Rob

Oudholland

 

Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sunviva is op dit moment een van de lekkerste rassen die erg goed tegen Phyto kan. 

 

Voor in de kas heb ik dan als vleestomaat o.a. de Bareo Giant Yellow en Summer of Love.  Maar de laatste is een meerkleurige............  Verder heb ik eventueel de "lekkerste tomaat" van Spanje voor je, voor in de kas (middellate rijping): Aretxabaleta.  zie voor meer informatie mijn post over deze tomaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je inderdaad nog over hebt, mag ik dan, naast de Sunviva, ook de Bareo Giant Yellow en de Aretxabaleta?

Oranje/gele vleestomaten zijn bij ons wel een favoriet, en die laatste is zeker het proberen waard zoals ik het lees, als het de lekkerste van Spanje is...

Oudholland

 

Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...