Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Goldfish+ Mevrouw Groen , voorjaar 2024


Goldfish

Aanbevolen berichten




 
GEVRAAGD
* bergbasilicum


Is jouw bergbasilicum dood gegaan?
De mijne zijn gedecimeerd want hadden ook zwaar te leiden onder de bladluizen en thrips plaag.
De overlevers zijn nauwelijks gegroeid, nu iets van 25cm hoog.
Ik ga ze binnenkort in verse aarde proberen te stekken. Dan houd ik er eentje apart voor je, krijg je dan als we de trays overhandigen.
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Superaardig van je @acpronk.   Jorieke bood mij vanmiddag een stekje aan, maar mocht jij er ook eentje kunnen missen dan graag. Dan hebben @Mevrouw Groen en ik elk er eentje.  Mijn exemplaar heeft het geweldig gedaan (70cm hoog, geurend) maar is blijkbaar te laat in het jaar naar binnen gehaald, want niet overleefd ondanks een plek voor een Zuid raam en 12 tot 18 graden.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wonder boven wonder zijn al mijn bessen en boompjes aangeslagen. Ik hoef dus niets van fruitnet. Ik wil wel maar heb mezelf een koopverbod opgelegd.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, bonnie f said:

Ik wil wel maar heb mezelf een koopverbod opgelegd.

mmm, heb ik ook vaak maar helaas komt daar niets van terecht als ik weer iets leuks zie 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Goldfish zei:

Dahlia's zijn zeer welkom bij Mevrouw Groen. Dus graag!

Nog interesse in een extra dahlia? Wij hebben een redelijk lage roodbruine/ waar we er meer van hebben dan we gaan zetten dit jaar, en mogelijk nog wat anderen als we tijd hebben ze voor het weekend nog uit te zoeken.

 

En heb je nog tomaten over (en zo ja, wat voor soorten/rassen heb je?)

Oudholland

 

Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd welkom @Oudholland

 

Ik zal woensdag met een lijstje met tomaten te komen.  Zijn nog relatief kleine planten en ik heb er veel minder dan ik had gewild in de 2de week van april.  Gaat vooral om cherry's/snacktomaten en daarnaast wat phyto resistent exemplaren (vlees, cherry etc).

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dahlia nemen we mee.

Mocht je dan idd iets resistents vlees oid hebben houd ik me aanbevolen. En een lekkere snacktomaat mag ook.

Oudholland

 

Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vincent, die lijst met bloemen zaailing is echt verleidelijk. Zou je voor mij Lepelblad en Huacatay munt willen meenemen? Is er nog iets waar ik jou of @Mevrouw Groen blij mee kan maken? Potje perenmoes misschien? (Ze zeggen dat ie erg lekker is geworden, helaas geen eigen ervaring ivm allergie). En/of iets anders? 

  • Like 1

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-4-2024 om 09:11, Oudholland zei:

Dahlia nemen we mee.

Mocht je dan idd iets resistents vlees oid hebben houd ik me aanbevolen. En een lekkere snacktomaat mag ook.

Die snacktomaat: als ie ook resistent moet zijn heb ik de gele cherry Sunviva voor je.   Resistente vleestomaten moet ik nog opzoeken ik heb wel de mooie zeer resistente PurpleZebra eventueel, maar dat is standaard tomaat qua model, niet specifiek vlees.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...