Geplaatst: 20 maart 20241 j Even onder voorbehoud dat ik kom, ik wil wel graag maar mijn gezondheid werkt niet helemaal mee. Graag hier in dit topic roepen/vragen en niet via PB is voor mij makkelijker terug kijken. Als er iemand iets wil hebben gewoon vragen ook al heb je niets uit mijn vraag lijstje. Planten: Lucid Gem tomaat veel snack tomaatje geel/rood 6x Gele lupine 2x Komkommer plantjes Koffie plant vergeven 1x dahlia zaailing Zaden: Ik neem een hele boel zaden mee! Zelf gripzakjes mee brengen hiervoor aub. Het is van alles door elkaar, delen met meerdere mensen als het kan. En ik weet niet van alles de datum. Divers: Het grote tuinvijver boek Gevraagd: Kruidvenkel brons en groen graag Salie Egyptische ui Stuk of 5 aardbei uitlopers lekkere soort, als het kan ook mooi formaat Rabarberplant rood 1x courgette Eitjes Ik neem mee voor: Jorieke: doos met spullen + voerton Arja: koffie plant Nasuada: komkommer plant + Lucid gem tomaat Oud Holland: komkommer plant Tanja65: komkommer plant + Lucid gem tomaat Appelvrouw: lucid gem tomaat Lia: lucid gem tomaat Kootje: lucid gem tomaat Oud Holland: Lucid gem tomaat Voor de lunch: Salade Iets zoets Thee, aanmaak limonade 12 april 20241 j aangepast door angela
Geplaatst: 20 maart 20241 j Zal ik proberen een witte salie stek voor je op te kweken? Kan denk ik net, drie weken. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 25 maart 20241 j Auteur Raad hoeveel tomaten plantjes er in het bakje zitten En win een plantje....
Geplaatst: 3 april 20241 j On 3/20/2024 at 7:00 PM, angela said: Koffie plant Is dit aanbod of vraag? Indien aanbod, vertel eens? Is ie bijvoorbeeld vorstbestendig?
Geplaatst: 3 april 20241 j Ik heb wel een paar aardbeien Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.