Geplaatst: 2 uren geleden2 u Hier ook heel veel naaktslakken heel veel die maar 1 mm groot zijn en moeilijk op te pakken. Ik gebruik altijd een plastic handschoen. Daar willen ze nogal eens aan vastpakken. En ik moet veel bukken (wat moeizaam gaat) om ze goed te zien.En laat niemand meer zeggen dat je knoflook of uien moet zetten. Bij al mijn kolenbakken staan dus knoflook of soort van uien.Ik heb de laatste dagen wel 20 slakjes ervan afgehaald. Maar ja, beter op het groen van de knoflook dan op mijn kolen zul je zeggen. Nou daar zitten ze ook, niet op alle kolen gelukkig. Voorkeur is Chinese kool (heb ik er al uitgehaald, zag er niet uit) en Savooiekool.@acpronk Een meter????? Volgende week komt de hele familie na het paren in je tuin. Bij ons zeker geen slakkengevrij in de tuin.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 4 uren geleden, acpronk zei:maar een meter verderop zachtjes neergezet.😣 nee, nee, nee, minstens honderd meter verder wegzetten.Verder vind ik het lief, sommigen hier hadden ze verplettert en in brand gestoken.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.