mike Geplaatst: 26 april 2012 Geplaatst: 26 april 2012 Hallo, Ik wilde me even voor stellen op het forum.Ben mike uit rotterdam ben 28 jaar. ik heb samen met mijn vrouwtje een volkstuin in Rotterdam ijsselmonde.waar we een tuin van 280 vierkante meter hebben met een huisje van 25 vierkante meter en een grote siertuin+moestuin achter het huisje aan het water en een kasje van 5 vierkante meterwe hebben de volkstuin nu 2 jaar en geleel zelf gebouwt. ik hoop dat ik hier veel info kan vinden en mischien wel meer. de groente Quote
Jorieke123 Geplaatst: 26 april 2012 Geplaatst: 26 april 2012 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jeanne-heijmans Geplaatst: 26 april 2012 Geplaatst: 26 april 2012 Zo jij hebt aardig wat grond zeg,en heerlijk een kas, succes en welkom Quote
Helly Geplaatst: 26 april 2012 Geplaatst: 26 april 2012 Hallo en welkom op dit forum. Succes op de moestuin. Quote Good things come in small packages
Rantje Geplaatst: 26 april 2012 Geplaatst: 26 april 2012 Welkom! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Bit Geplaatst: 26 april 2012 Geplaatst: 26 april 2012 welkom hier hoor ! veel lees en speurplezier een grote tuin , maar een mini vrouw ? Jeemp Quote
mike Geplaatst: 27 april 2012 Auteur Geplaatst: 27 april 2012 hallo, hier even een paar foto's van ons stekkie.waar we super trots op zijn. Quote
Helly Geplaatst: 27 april 2012 Geplaatst: 27 april 2012 Dat is met recht en mooi stekkie Alleen jammer van al dat gras Quote Good things come in small packages
mike Geplaatst: 28 april 2012 Auteur Geplaatst: 28 april 2012 Hallo, Het gras tja is maar net wat je mooi vind denk ik.Ik vind het gras juist het mooiiste in een tuin, maar smake verschillen.En daarom moet bij mijn het gras er super bij leggen.probeer het altijd goed bij te houden en mooi te maaien.Ik knip zelfs de kantje met een schaartje En probeer er altijd een andere banen in te maaien. Maar krijg altijd waar voor me geld er komen zelf mensen naar het park toen om naar me gras te kijken. Het is wel grappig andere mensen op het park proberen ook van alles om het zo te krijgen. De groente Quote
Helly Geplaatst: 28 april 2012 Geplaatst: 28 april 2012 Het is persoonlijk hoor, van dat gras. Hier heb ik t gras er juist uit gehaald om er een moestuintje van te maken. Maar zoals bij iedereen kom ik altijd te kort. Dus heb ik liever moestuin waarvan ik kan eten dan een stukje gras wat geld en tijd kost (water geven, maaien ed.). Ben wat pragmatischer wat dat betreft. No offence Quote Good things come in small packages
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.