Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Mooie kroppen sla


Sanderpaarswit

Aanbevolen berichten

Sander,

 

Als je nog maar net begint: door plantjes te kopen en die niet te diep uit te planten in de volle grond. Het hart moet boven de grond zitten. De rest gaat vanzelf, wel af en toe wat water geven natuurlijk. Over voeding hoef je je niet druk te maken. Wil je zaaien dan vul je een potje met potgrond, legt de zaadjes er op en geeft water. Deze potjes zet je buiten en niet binnenhuis. Na onkiemen geef je ieder plantje een eigen potje met verse potgrond om ze na enkele weken uit te planten in de volle grond.

 

p.s. voordat je ons doodgooit met vragen wil ik je aanraden om eerst een goed moestuinboek te raadplegen, op internet en op het forum te zoeken, daar zullen je meeste vragen wel al beantwoord zijn. Je kunt namelijk niet verwachten dat wij alle relatief makkelijk vindbare antwoorden voor jou gaan opzoeken Een goed naslagewerk is in ieder geval aan te raden als je begint met moestuinieren. Verder: gewoon proberen, door trial en error leer je het meeste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Advies: Ja hoor ook voor andijvie je moet gewoon de plant bestuderen hoe hij inelkaar zit en je zult zien hoe wonderlijk dit is geschapen. Nooit koud water over de planten gieten altijd het gietwater op temperatuur houden doormiddel van de zon ook zo'n fenom die ons als mens geschonken is in de natuur. Je houd zelf ook niet van een koude doche behalve in de zomer?

Ik huur kavels bij Volkstuinvereniging 't Boeskoolhöfke te Oldenzaal

( www.hetboeskoolhofke.nl)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...