Geplaatst: 22 augustus 201213 j Hmm na dat we een crach hebben gehad op de site al mijn mooie foto's weg dus maar ff opnieuw er opzetten en weer enkele nieuwe er bij... Mijn rupsenplaag
Geplaatst: 23 augustus 201213 j Auteur Goed werk!! Nog meer hoog bezoek bij de pepers... Bramen zijn een wespen-magnet...
Geplaatst: 23 augustus 201213 j Nou, ook hier vandaag een drukte van je welste (op insecten gebied dan!) Mooi vlinders op de vlinderstruik, al vind ik ze moeilijk goed te fotograferen!Wel eindelijk iets anders dan koolwitjes in de tuin! En er zaten wel 15 bijtjes tegelijk op de sedum! Wat een feest! Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Geplaatst: 28 augustus 201213 j Auteur Deze jongen (?) bleef lekker lang rustig in beeld zitten zodat ik allerlei standen van m'n nieuwe camera kon uittesten...Maar hij was wel erg groot!! Wel bijna 2 cm lang!!
Geplaatst: 30 augustus 201213 j @Bit: Echt? Ik kan geen vergelijkbare beestjes vinden als ik daar op google... facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 12 september 201213 j Auteur Kruisspinnentijd... Druk druk druk... Er wordt goed op mijn Marble'tjes gepast... En nou wás ik op zoek naar die Libelle-fotooz waar er zowaar zomaar 1 op mijn hand ging zitten... heel gezellig... maar de fotooz zijn zoek, waarschijnlijk niet goed opgeslagen... jammer jammer....
Geplaatst: 19 september 201213 j Auteur Gevonden!! Ok, ik wees dus opeens met mijn vinger hiernaar: Zóveel tegelijk op 1 stoel Nog niet eerder gezien... Leken wel allemaal van 1 soort te zijn... Maar zodra ik dus met mijn vinger wees landde er opeens iemand op mijn hand: En bleef daar relaxed zitten. Lang genoeg om Buurman R. de gelegenheid te geven hem/haar te fotograferen... Ze zaten overál... zijn dit dan een mannetje en een vrouwtje misschien?
Geplaatst: 19 september 201213 j Wat een leuk topic! Hier ook gek op mooie beestjes hoewel ik soms ook wat bangig aangelegd ben...
Geplaatst: 20 september 201213 j Hier is ie Erny Tijdens een dagje Eiffel een mooie vlinder gezien(Koningsmantel) En na halsbrekende toeren om hem op de foto te krijgen, kwam ie daarna op mijn schouder zitten....3 seconden....geen foto gemaakt....helaas
Geplaatst: 20 september 201213 j Prachtige vlinder Gé! Ik heb ook een mooie..moerasparelmoer komt hier voor. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 20 september 201213 j Er was trouwens in juni een hele vlindershow in mijn tuin..deze foto`s zijn van nog wat eerder..2010 geloof ik.Die rood met zwarte heb ik nog geen naam kunnen geven... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 20 september 201213 j Auteur Ohhh, wat mooi!!! Wou dat hier ook zulke mooie vlinders te zien waren. Hier zie ik alleen Koolwitjes, Citroenvlindertjes, Kleine Vos (veel) en zo af en toe misschien zelfs een Dagpauwoog. Maar daar houdt het vuurwerk wel op helaas. En her en der nog wat bruinige vlindertjes. Maar dan wel weer een hele struik vól met hele drukke Kleine Vosjes... Moeilijk te fotograferen, zitten maar niet stil... uiteindelijk toch gelukt... @ Jet: kwam net toevallig jouw Rood/zwarte vlinder tegen, is een St. Jacobsvlinder.
Geplaatst: 20 september 201213 j Auteur Oh, en in de achtertuin onder de pot van een peperplant een slakkeneierennest... maar hier zijn dus al slakjes uitgekomen... En als we die kleintjes rechts in de bovenhoek goed bekijken... steekt er zelfs al één zijn voelsprietjes uit... Heel even zijn ze best wel weer schattig...
Geplaatst: 21 september 201213 j Heel even zijn ze best wel weer schattig... Ohhh, wat mooi!!! Wou dat hier ook zulke mooie vlinders te zien waren. Dát kan!!: http://www.freewebs.com/ellensvlindertjes/apps/forums/topics/show/2044768-zelf-vlinders-kweken Ga ik ooit n keer doen wanneer ik te krakkemikkig ben om te tuinieren.....weet al wat mn kasje dan gaat worden Deze zit al op het hekje ernaast te wachten tot t zover is:(Gehakkelde Aurelia)
Geplaatst: 21 september 201213 j Volgens mij Gé heeft Hansi het over bloemetjes en bijtjes We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 21 september 201213 j Als ik de foto's over de diertjes bekijk,valt me op dat er veel liefde in de lucht hangt
Geplaatst: 28 september 201213 j Auteur Hee Geedee!!! Bedankt voor het doorsturen van die Aurelia... het was een lange reis maar... hij is aangekomen...
Geplaatst: 11 oktober 201213 j Wat een prachtige vlinders fladderen er toch bij jou rond Geedee! Tijdje geleden zat deze Hunchback Fly op Buurman R. zijn broek...Alsof ie een rugzakje ofzo opheeft... wat een lelijkerd... maar daardoor wel weer heel mooi... Fotooz door Buurman R. Het lijkt wel of er een dood mannetje op zit, Leef je leven dag voor dag.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.