Ga naar inhoud

Slakken vanger: versterking in de strijd

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik keek vanmorgen onder mijn slakkenval en vond daar versterking in mijn strijd tegen de slakken! :clap

2012-05-14-0852471336980466.36

Wel even goed kijken trouwens... Ik had mijn flitser niet aan.

Geplaatst:

Hij heeft er zelfs nog een vriendje bijgehaald! Nou ze kunnen goed hun buikjes rond eten want ik heb genoeg slakjes!

Geplaatst:
Hij heeft er zelfs nog een vriendje bijgehaald!....

Hopelijk is het een vriendinnetje! Dan breidt de slakkenvangerspopulatie zich flink uit. Nou heb ik wel ooit gehoord dat kikkers graag aardbeien lusten. Maar een goeie daad moet natuurlijk wel beloond worden.

Geplaatst:

Dan de aardbeien maar á la Borsalino van de grond zetten. Of kunnen ze soms ook nog klimmen

Good things come in small packages

Geplaatst:

Ja. En kikkers en padden piesen op aardbeien. En soms zelfs spugen !

Geplaatst:

Is idd een padje, maar heeft hele goede schutkleur dus je ziet hem haast niet. Vriendje is ook een padje maar dan groter. Ik heb ook een vijvertje in de buurt dus misschien komen er wel babypadjes... Helaas zitten in die vijver ook salamanders en die lusten misschien wel weer paddenvisjes. Ach ja, zo is de cirkel weer rond.

Geplaatst:

Aha! Ik ben ook al verschillende padjes tegengekomen, maar ik wist niet dat ze me hielpen met het opruimen van de slakken. Nou, laat ze hun buikje maar rond eten...!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...