Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

MTF dag lijst van Lisa

Lisa

Recommended Posts

Gelukkig heb ik een hele tijd terug een bestand gemaakt in Word waar alles in staat. Ik zal deze even hier posten en hopelijk klopt alles.

Van Jorieke krijg ik:

Ananassalie

Kerrieplant

7-jaars spinazie

rozemarijn

salie

vaste rucola

lavas

Van Dennis krijg ik:

bosaardpeer

In ruil voor:

Wilde tomaat, Humboldtii

Van Heylane krijg ik:

Mississippi Purple Brown bonen

Ik neem mee:

boerenkool scarlet zaadjes (50)

Van Jet krijg ik:

knoflookbieslook

In ruil voor:

1 aubergine Kermit, 1 tomaat Piedmont en ik neem mee boerenkool scarlet zaadjes (120)

Van Eva krijg ik:

daslook

Van Bonnie krijg ik:

2 verschillende soorten oregano plantjes

Ik neem mee: zaden

Edited by Guest

http://www.hobbyzaden.nl

Zaden te koop al vanaf 0,25 €.

dit heb ik op mijn lijstje staan Lisa...

Lisa

Geeft:

Krijgt:

daslook

Klopt inderdaad (stond ook op het lijstje wat ik had gemaakt, maar gewoon overheen gekeken, dat heb ik trouwens ook met schrijven, ik moet het altijd tien keer nalezen om te kijken of ik geen woord heb overgeslagen ).

Maar in ieder geval, kan ik nog wat voor je meenemen, eventueel wat zaadjes? (Je kan hiervoor op de site kijken)

@Helly: Op dit moment neem ik alleen zaden mee op aanvraag, ik heb er wel over na zitten denken om zakjes mee te nemen, maar het moet vooral een leuke en gezellige dag worden en als ik allerlei dingen moet gaan verkopen en commercieel moet doen (houd ik echt niet van, geen handige eigenschap, ik weet het ) en dergelijke, dan wordt dat ook weer zo'n gedoe.

http://www.hobbyzaden.nl

Zaden te koop al vanaf 0,25 €.

Maar je kunt toch ook kleine zakjes zaden ruilen tegen plantjes. Dan hebben ze genoeg om uit te zoeken. Lijkt mij persoonlijk wel handig. Oh had net gezien in een ander topic dat jij framboos zocht. Ik heb kleine stekjes (zie mijn eigen topic over de MTFD) die vanzelf groter worden (neem ik aan). Wil ik wel ruilen met een zadenzakje, weet alleen niet wat ik zoal wil.

Good things come in small packages

• Create New...