Dennis29 Geplaatst: 30 mei 2011 Auteur Geplaatst: 30 mei 2011 Echt mooie moestuin, gaat lekker bij je groeien, begrijp ik goed dat je de moestuin samen met je moeder doet ?prachtige uiensoortjes ! Ja ik doe het samen met mijn moeder, anders wordt het me even te veel Leuke tuin. Flink wat stratenmakerswerk... Ja, gelukkig heeft me vader zo'n soort bouwbedrijf dus is stratenmaken niet zo'n probleem. En er lagen ook nog heel wat oude waaltjes op een hoop weg te rotten. Dus daarom maar straatjes inplaats van alles stoeptegels.
Romke3 Geplaatst: 30 mei 2011 Geplaatst: 30 mei 2011 prachtige tuin dennis! ik vind vooral de layout met de kruidencirkel erg mooi, het verbreekt prachtig de andere strakke lijnen!
Dennis29 Geplaatst: 31 mei 2011 Auteur Geplaatst: 31 mei 2011 De solanum sisymbriifolium is net een cactus maar dan met bladeren Overal zitten stekels.Op de bladeren: Onder de bladeren: En op de stengels: Dat gaat nog een gemeen werkje worden om strakst de vruchten te oogsten...
hansm Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 Leuk soortje om eens te proberen, ik vindt dat wel tof dat jullie net dat soort aparte dingen ook proberen.Ben benieuwd hoe hij jullie bevalt. Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 Tof! Die van mij bloeien al, met een aardappelbloem Om de vrucht zit straks ook nog een hoesje met stekels las ik. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Dennis29 Geplaatst: 1 juni 2011 Auteur Geplaatst: 1 juni 2011 Tof! Die van mij bloeien al, met een aardappelbloem Om de vrucht zit straks ook nog een hoesje met stekels las ik. Oh leuk dat ze aardappelbloemen hebben, hoe hoog zijn ze bij jou?
Jorieke123 Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 Er staan er 4 in de kas, die zijn 50 cm hoog schat ik. En die in de vollegrond (pas gisteren in de vollegrond gezet) zijn zo'n 20 cm. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Dennis29 Geplaatst: 5 juli 2011 Auteur Geplaatst: 5 juli 2011 Net 80 bollen knoflook geoogst eigenlijk 81 maar eentje was er verrot. We waren een beetje in de war met de kaartjes geraakt dus we weten niet precies welk soort welke is Het is al te donker om een mooie foto maken.
Helly Geplaatst: 5 juli 2011 Geplaatst: 5 juli 2011 Dat word flink aan eten met al die knoflook. Durft iemand straks nog wel in de buurt te komen? Good things come in small packages
Lisa Geplaatst: 5 juli 2011 Geplaatst: 5 juli 2011 Dat heb je dan goed gedaan dan als 80 van de 81 bollen gelukt zijn. Dat wordt heel wat knoflook eten de komende tijd. http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
Dennis29 Geplaatst: 6 juli 2011 Auteur Geplaatst: 6 juli 2011 We kunnen er waarschijnlijk tot februari/maart van eten. Daarna wordt het te warm en lopen ze uit.En natuurlijk ook wat uitdelen en teentjes opnieuw planten. Anders dan komen we er nooit doorheen...
Jorieke123 Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 80? Een streng met bollen bij elke deur tegen de vampieren? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Dennis29 Geplaatst: 6 juli 2011 Auteur Geplaatst: 6 juli 2011 80? Een streng met bollen bij elke deur tegen de vampieren?Tja, bij levenvanhetland.nl verkopen ze veel leuke soorten knoflook, je weet wel hoe dat gaat
Nicolette Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 en ik dacht dat ik er veel had met 50 geoogste bollen
Jorieke123 Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Ziet er gaaf uit Dennis! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Dennis29 Geplaatst: 6 juli 2011 Auteur Geplaatst: 6 juli 2011 Ja ze blijven nog een paar dagen daar drogen en dan gaan ze de schuur in.
jasmin Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Prachtig!! http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Dennis29 Geplaatst: 6 juli 2011 Auteur Geplaatst: 6 juli 2011 De weckpotten werden net bezorgd.We hadden ze besteld bij glazenpotten.nl Ze waren niet met veel zorg verpakt! De potten waren in de dozen van elkaar af geschermd met kartonnen plaatjes. De deksels lagen gewoon op de potten zonder iets ertussen ofzo. Bij een doos was het ook verkeerd gegaan. Daar waren van de 6 potten een helemaal in elkaar gestoord, bij een de deksel kapot en bij 2 de deksel beschadigd. Gelukkig was de rest wel heel.Dus nu hebben we 46 weckpotten. De meeste van 1 liter of 3/4 liter. Nu moet we weckketel nog komen. Die was vandaag verzonden.
Jorieke123 Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Jammer dat er wat stuk zijn! Ik heb al een paar keer bij ze besteld, en ik heb maar 1 keer 3 kapotte potten gehad. Maar dat kan ook door de postbezorger komen Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Dennis29 Geplaatst: 6 juli 2011 Auteur Geplaatst: 6 juli 2011 Jammer dat er wat stuk zijn! Ik heb al een paar keer bij ze besteld, en ik heb maar 1 keer 3 kapotte potten gehad. Maar dat kan ook door de postbezorger komen Ja het was alleen in een doos, die was blijkbaar gevallen ofzo.
Helly Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Ik heb in mijn partij weckpotten ook die ieniemieniepotjes. Ik vroeg me al af wat ik daar in kon doen. Siroop is dan wel een prima idee Jorieke, weet jij waar je de goedkoopste ringen en klemmen kunt kopen? Dennis, dat ziet er goed uit die oogst! Heel handig die reepjes van plastic bakjes erbij, dan weet je later nog wat er precies hangt. Good things come in small packages
Jorieke123 Geplaatst: 6 juli 2011 Geplaatst: 6 juli 2011 Hier keuvelen we verder over stevia: https://www.moestuinforum.nl/stevia-siroop-project-t2314.html Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Dennis29 Geplaatst: 8 juli 2011 Auteur Geplaatst: 8 juli 2011 3 van de 7 artisjok planten beginnen al te bloeien Ik had ze in februari gezaaid dit jaar dus ik dacht dat er misschien in augustus of september de eerste ging bloeien, maar ze beginnen nu dus al
Dennis29 Geplaatst: 10 juli 2011 Auteur Geplaatst: 10 juli 2011 Net wat aardappels geoogst:De paarse zijn Blauwe Congo's, de roze/rode zijn Rosevals en de gele zijn Frieslanders.
Aanbevolen berichten