Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Echt mooie moestuin, gaat lekker bij je groeien, begrijp ik goed dat je de moestuin samen met je moeder doet ?

prachtige uiensoortjes !

Ja ik doe het samen met mijn moeder, anders wordt het me even te veel

Leuke tuin. Flink wat stratenmakerswerk...

Ja, gelukkig heeft me vader zo'n soort bouwbedrijf dus is stratenmaken niet zo'n probleem. En er lagen ook nog heel wat oude waaltjes op een hoop weg te rotten. Dus daarom maar straatjes inplaats van alles stoeptegels.

Geplaatst:

prachtige tuin dennis! ik vind vooral de layout met de kruidencirkel erg mooi, het verbreekt prachtig de andere strakke lijnen!

Geplaatst:

De solanum sisymbriifolium is net een cactus maar dan met bladeren

Overal zitten stekels.

Op de bladeren:

29meimoestuin090.jpg

Onder de bladeren:

29meimoestuin091.jpg

En op de stengels:

29meimoestuin092.jpg

Dat gaat nog een gemeen werkje worden om strakst de vruchten te oogsten...

Geplaatst:

Leuk soortje om eens te proberen, ik vindt dat wel tof dat jullie net dat soort aparte dingen ook proberen.

Ben benieuwd hoe hij jullie bevalt.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:
Tof! Die van mij bloeien al, met een aardappelbloem

Om de vrucht zit straks ook nog een hoesje met stekels las ik.

Oh leuk dat ze aardappelbloemen hebben, hoe hoog zijn ze bij jou?

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Net 80 bollen knoflook geoogst eigenlijk 81 maar eentje was er verrot.

We waren een beetje in de war met de kaartjes geraakt dus we weten niet precies welk soort welke is

Het is al te donker om een mooie foto maken.

Geplaatst:

Dat word flink aan eten met al die knoflook. Durft iemand straks nog wel in de buurt te komen?

Good things come in small packages

Geplaatst:

We kunnen er waarschijnlijk tot februari/maart van eten. Daarna wordt het te warm en lopen ze uit.

En natuurlijk ook wat uitdelen en teentjes opnieuw planten. Anders dan komen we er nooit doorheen...

Geplaatst:
:shock: 80? Een streng met bollen bij elke deur tegen de vampieren?

Tja, bij levenvanhetland.nl verkopen ze veel leuke soorten knoflook, je weet wel hoe dat gaat

Geplaatst:

De weckpotten werden net bezorgd.We hadden ze besteld bij glazenpotten.nl

Ze waren niet met veel zorg verpakt! De potten waren in de dozen van elkaar af geschermd met kartonnen plaatjes. De deksels lagen gewoon op de potten zonder iets ertussen ofzo. Bij een doos was het ook verkeerd gegaan. Daar waren van de 6 potten een helemaal in elkaar gestoord, bij een de deksel kapot en bij 2 de deksel beschadigd. Gelukkig was de rest wel heel.

Dus nu hebben we 46 weckpotten. De meeste van 1 liter of 3/4 liter.

Nu moet we weckketel nog komen. Die was vandaag verzonden.

Geplaatst:
Jammer dat er wat stuk zijn! Ik heb al een paar keer bij ze besteld, en ik heb maar 1 keer 3 kapotte potten gehad. Maar dat kan ook door de postbezorger komen

Ja het was alleen in een doos, die was blijkbaar gevallen ofzo.

Geplaatst:

Ik heb in mijn partij weckpotten ook die ieniemieniepotjes. Ik vroeg me al af wat ik daar in kon doen. Siroop is dan wel een prima idee Jorieke, weet jij waar je de goedkoopste ringen en klemmen kunt kopen?

Dennis, dat ziet er goed uit die oogst! Heel handig die reepjes van plastic bakjes erbij, dan weet je later nog wat er precies hangt.

Good things come in small packages

Geplaatst:

3 van de 7 artisjok planten beginnen al te bloeien Ik had ze in februari gezaaid dit jaar dus ik dacht dat er misschien in augustus of september de eerste ging bloeien, maar ze beginnen nu dus al

• Nieuwe aanmaken...