appelvrouw Geplaatst: 20 september 2024 Geplaatst: 20 september 2024 Dat is die lagere toch die jij bedoeld Angela? Symphytum Àzurea? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 20 september 2024 Geplaatst: 20 september 2024 Ik heb geen idee ooit van iemand op de mtfd gekregen. Hij blijft wel laag bloemetjes zijn roze blauw Quote
Arja Geplaatst: 20 september 2024 Auteur Geplaatst: 20 september 2024 Ik heb ze ooit van @MSDG gekregen, het zou idd de Russische Bocking 14 moeten zijn waar iedereen hier altijd zo enthousiast over is. Blauwe bloesem, erg sterke plant, doet het goed hier. Ik steek een paar stekken voor je af. 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 21 september 2024 Geplaatst: 21 september 2024 Ik heb in ieder geval 1 van de (lege)jampotten die ik dit voorjaar (vol) van je kreeg. Er moet er ergens nog 1 zijn, misschien kom ik die nog tegen Mijn moeder heeft nog weer 1 zo'n lege 'andere' pot van Bonne Maman. 1 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Arja Geplaatst: 23 september 2024 Auteur Geplaatst: 23 september 2024 (aangepast) Woensdagavond sluit ik mijn lijst. Kan iedereen die iets geeft of krijgt even controleren of ik het in mijn eerste bericht goed heb genoteerd? Dank. 23 september 2024 aangepast door Arja Quote
appelvrouw Geplaatst: 25 september 2024 Geplaatst: 25 september 2024 Pfft het is nog net niet wo avond..denk ik. Een stukje bocking 14 voor Jet?🙏 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.