Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Foto's


Aanbevolen berichten

Dat was inderdaad downloaden.

Ik vind het een apart systeem... staan de foto's nu op mijn eigen harde schijf, of is het een online verbinding? Ik heb er een paar in een apart mapje van mezelf gezet: Moestuindag 2012

 

Wel handig systeem... dat overzetten in eigen mapje ging relatief vlot...

 

ik klikte met rechtermuis op afbeelding/foto,

dan de keuze bewerken

vervolgens opslaan als

en dan ging het in eigen mapje

voor het geval dat de foto's volgende week weer off-line zijn

 

want dat weet ik niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn geval sleep ik de foto's naar een mapje op mijn computer, en dan staan ze online. Hoef je verder niet up te loaden. En omdat jullie nu inloggen alsof je mij bent... weet ik niet zeker of dat ook zo werkt.

Bedenk me nu dat het handiger was geweest om jullie als 'gasten' toe te kunnen laten in mijn account.. of niet? Doe dit ook voor het eerst hoor. Maar jullie hoeven toch niet het hele programma te downloaden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn geval sleep ik de foto's naar een mapje op mijn computer, en dan staan ze online. Hoef je verder niet up te loaden. En omdat jullie nu inloggen alsof je mij bent... weet ik niet zeker of dat ook zo werkt.

Bedenk me nu dat het handiger was geweest om jullie als 'gasten' toe te kunnen laten in mijn account.. of niet? Doe dit ook voor het eerst hoor. Maar jullie hoeven toch niet het hele programma te downloaden?

 

Heb niks hoeven downloaden.

Ingelogd met Jorieke haar e-mail en toen het wachtwoord,Rechts bovenin.

Werkte prima.

Daarna kon ik de foto's gewoon bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze net bekeken...je hoeft niks te downloaden...gewoon de 3 stappen vermeld in de mail volgen en dan dubbelklikken op de naam van een van de 8 of 9 personen die je dan ziet staan en je krijgt de foto's te zien.....Hele leuke erbij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze ook bekeken.

Maar ik vind het altijd zo erg om mijzelf te zien

Maar ook wel erg leuk, aangezien ik haast nooit foto's van mijzelf heb omdat ik zelf fotografeer.

Ik vroeg me dus af of ik een aantal foto's mag downloaden gewoon voor mijzelf. Er zijn wel een aantal mooie bij.

 

Dus Jorieke: mag ik foto's voor eigen plakboek downloaden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...