Indy Posted August 10, 2014 Posted August 10, 2014 Ik ook. Dat was van de week nog niet zo. Toen heb ik even gespiekte hoeveel Echinacea in de tinctuur moest. Quote
weknow Posted August 10, 2014 Posted August 10, 2014 Ik hoop maar dat er niets ernstigs aan de hand is met haar! Een serverprobleem of zo zou het ook kunnen verklaren. Kan iedereen, ook dit forum, overkomen. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
RobO Posted August 10, 2014 Posted August 10, 2014 ja, ( my)sql serverprobleem want de database kan niet bereikt worden, dat is een programma waarmee de webserver de gegevens txt etc ophaalt Quote
geertlaurent Posted August 11, 2014 Posted August 11, 2014 Verkoopt Diana nog zaden? Ik vind dat nergens terug op haar site. Server is gelukkig weer gemaakt super handige tomatengids voor als ik weer.is vergeten ben welke tomaat er voor mijn neus ligt. Quote
Balto Posted August 11, 2014 Posted August 11, 2014 Ze verkoopt nog wel, maar ze sluit de zadenlijst en daarmee het bestellen ongeveer in het midden van het seizoen, om het niet al te druk te krijgen. Voor volgend seizoen gaat ie weer open Quote
koolrabi Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 Ik ben ook helemaal fan van Diana´s moestuin wat een leuke site waar je ook veel informatie kan vinden!! Groetjes Betty Ik ben ook fan. Wat een fantastische hoeveelheid informatie. Als ik het even niet weet kijk ik eerst bij Diana's moestuin. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Recommended Posts