Dennis29 Posted June 27, 2011 Posted June 27, 2011 Je ziet steeds meer aparte/bijzondere/ exotische zaden, uit allerlei tropische of woestijnachtige gebieden volgens mij is dat bijna een vorm van oplichterij want de kans dat een gewoon persoon dat lukt op vensterbankje is nihil.Zaad is dan heel apart en exclusief maar wat heb je eraan als het praktisch niet werkt. Klopt, sommige winkels menen ook 30 winterharde palmen te verkopen terwijl er geen 1 echt winterharde palm bestaat. En het zaaien van exotische planten gaat vaak zeer moeilijk en alleen met de nodige kennis zijn ze op te kweken. Quote
essiebes Posted June 27, 2011 Posted June 27, 2011 Ik heb niks exotisch Maar ik ben echt superblij met mijn pruimenboompje, ook al heeft er nog geen vrucht aan gezeten (hopelijk volgend jaar!). Hij groeit als een tierelier! Er gaat 1 tak recht omhoog waardoor het boompje 2 keer zo hoog is geworden als dat hij in februari was (kan ik die tak daar laten zitten zodat dat zeg maar het vervolg van de boomstam wordt?) Quote
marianne oppie Posted July 2, 2011 Posted July 2, 2011 Heb een perzik staan in mijn achtertuin en ben elk jaar weer verwonderd, oh heerlijk nu ik er aan denk, helaas nog even wachtem. Quote
jasmin Posted July 3, 2011 Posted July 3, 2011 Ziet er mooi uit!! Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
geedee Posted October 30, 2011 Posted October 30, 2011 De zaden van een eigen gekruiste dahlia.....weliswaar geen groente (hoewel de mexicanen ....of waren het indianen?....de knollen van deze bloemen eten en sommige forumleden met toevoeging van de bloemblaadjes gelei maken )Ze moeten volgend jaar mog uitwijzen of het iets wordt. Als er een mooie nieuwe tussenzit, ben ik van plan de lange weg te nemen naar een officiele registratie (gaat wel een jaar of 8 overheen) Btw: Dit jaar waren het voor mij de heiligenboontjes....heb er een deel in de Cdoos gestopt...dus volgend jaar iets minder exclusief maar nog steeds op mn teel lijstje. Quote
Recommended Posts