Geplaatst: 6 juni 201412 j In de meivakantie ingegraven tijdens het werk. Deze week loop ik Wandelvierdaagse met mijn nieuwe coupe.
Geplaatst: 1 augustus 201411 j Je oma bij apotheek afzetten en wachten in auto tot ze terug komt... nooit leuk... Tenzij je auto functioneert als een tuinstoel.
Geplaatst: 27 september 201411 j En daar zijn wij dan, beetje verwilderd op vakantie (strand van Callantsoog)
Geplaatst: 28 september 201411 j Je oma bij apotheek afzetten en wachten in auto tot ze terug komt... nooit leuk... Tenzij je auto functioneert als een tuinstoel. Tuinstoel en Carbrio .. "wachten in auto zegt ie dan
Geplaatst: 4 september 20169 j Weddenschappen zijn leuk... Tenzij je ze verliest en ruim 15 kinderen je een nieuw kapsel mogen geven...
Geplaatst: 12 januari 20179 j oud draadje, oude kop, vreemd fototoestel (mobieltje met leuke foto-app) gr Adriaan ps van mijn dochters moest ik deze foto eigenlijk direct vernietigen
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.