Vuure Posted October 16, 2024 Share Posted October 16, 2024 Ik was wat laat met voorzaaien en uitplanten, en heb nu 1 grote vrucht (mijn trots). Maar, waar ik bij het planten ervan overtuigd was dat het een pompoen was, weet ik het nu door het uiterlijk gewoon niet meer. Wie kan het mij vertellen? Voor het voorzaaien had ik een Chinees bakje gebruikt met twee vakjes. De ene kant had ik courgette gedaan, de andere kant pompoen. Een van beide kwam helemaal niets uit, ik dacht dus echt dat dat de courgette was (ja ik had gelabeld. Maar wie weet heb ik daar iets omgedraaid...). Dus...wat zien jullie als jullie naar deze vrucht kijken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rookie Posted October 16, 2024 Share Posted October 16, 2024 Dit ziet er niet uit als een courgette. Weet je nog welk soort pompoen je hebt gezaaid? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcelru Posted October 16, 2024 Share Posted October 16, 2024 Pompoen. Courgette heeft niet van die lange uitlopers als stengels. Vorm van de vrucht is minder relevant wat mij betreft. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hazeltje Posted October 16, 2024 Share Posted October 16, 2024 Pompoen. Misschien iets spaghetti-pompoen-achtigs. 2 Quote A weed is a plant that has mastered every survival skill, except for learning how to grow in rows. - Doug Larson Link to comment Share on other sites More sharing options...
EdelSpint Posted October 17, 2024 Share Posted October 17, 2024 Welke varieteiten had je gezaaid? Hoe kwam je aan de zaden.. eigen kweek? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted October 17, 2024 Share Posted October 17, 2024 Groeit als een pompoen. Het blad is niet meer te zien en een foto van de steel is altijd handig. Ik vind de gok van @hazeltje nog niet zo gek, spaghettipompoen ( nog niet rijp) en verder zou je kunnen denken aan een van de soorten Halloweenpompoenen. 2 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitta Posted October 17, 2024 Share Posted October 17, 2024 Pompoen. Hij begint ook al een beetje te verkleuren zo te zien. Welke soort pompoen had je gezaaid? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts