Rookie Posted January 31 Share Posted January 31 Ik gooi alle allium maar even op een hoop. De voorgezaaide uien doen het prima. Ik heb het warmtematje uitgezet en ze staan nu alleen onder de groeilampen. Ik heb dit jaar een voor mij nieuwe soort gele uien, de Rijnsburger 4, van vdWal, ik ben benieuwd hoe die het gaat doen. Ik kwam op deze ui omdat het een goede bewaarui schijnt te zijn. We gaan het zien, vorige keren had ik de Stuttgarter Riesen, voor mij ook een prima ui. Over een poosje krijgen ze de eerste snoeibeurt. Ook heb ik zomer-, herfst-, en winterprei voorgezaaid, maar die doen er langer over om boven de grond te komen. Daar mag nog even de afdekking op blijven zitten. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hazeltje Posted January 31 Share Posted January 31 Die zijn lekker snel boven de grond! Hier nog niets, maar ik zaaide ook een paar dagen later dan jij en heb geen warmte matje in de vensterbank. 1 Quote A weed is a plant that has mastered every survival skill, except for learning how to grow in rows. - Doug Larson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rookie Posted January 31 Author Share Posted January 31 Ik had het warmtematje eerst aan staan, maar dat heb ik uitgedaan, want ik las hier, dat het heel goed zonder kan. Ze staan alleen nog maar onder de groeilichten, die niet warm zijn. Ik heb alles gezaaid op 24 januari, dus ze zijn inderdaad lekker snel. Nu nog even wachten op de preien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts