Ciska Geplaatst: 23 maart Geplaatst: 23 maart Heee hallo, Ook wij gaan ons toch aanmelden. Ik ben afgelopen maanden minder actief geweest ivm ziektebed van Angela. Mijn hoofd stond niet echt naar. Nu met het mooie weer gaat het toch weer wat kriebelen en door een vraag van een ander forumlid die nog wat voor mij had klaarstaan, maar ook door een aantal beloftes die ik een jaar geleden heb gedaan. Hebben we besloten om toch even die kant op te komen. Ook om even bij te kunnen kletsen. Ik heb niet veel, maar wil graag opruimen. Het zullen stekken zijn en wat grotere planten....we zullen wat later zijn dan normaal omdat ik eerst nog moet werken... Groetjes😘 11 Quote
appelvrouw Geplaatst: 23 maart Geplaatst: 23 maart Echt super Ciska! Ik kijk er naar uit je te zien. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Coralien Geplaatst: 26 maart Geplaatst: 26 maart Ik kom ook graag, ga met Tanja en Cor mee, heb helaas niets te ruilen maar wel veel te leren 😊 3 Quote
Tanja65 Geplaatst: 1 april Geplaatst: 1 april Op 26-3-2025 om 05:51, Coralien zei: Ik kom ook graag, ga met Tanja en Cor mee, heb helaas niets te ruilen maar wel veel te leren 😊 Gezellig! Enne… kijk vooral door de ruillijstjes heen. Veel mensen zijn ook bereid weg te geven zonder ruil, vooral als je net begint. 3 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Goldfish Geplaatst: 1 april Geplaatst: 1 april Zo is het maar net Tanja! Ruilen is geen must en daarnaast is er ook nog de grote algemene "weggeeftafel" waar iedereen overbodige plantjes, zaden en spullen neer zet, die je sowieso kan meenemen. 6 Quote
Anna3 Geplaatst: 1 april Geplaatst: 1 april Wij komen ook even langs tussen het klussen door. 4 Quote
Tanja65 Geplaatst: 1 april Geplaatst: 1 april Wat zijn we met véél! Leuk! 4 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
fre3ke Geplaatst: 3 april Geplaatst: 3 april (aangepast) Ik kan niet in april en ben ook druk met andere dingen dan de tuin. Maar wie min of meer langs Kleef komt op weg naar de MTFD, kan ik aanraden om op de heenweg even bij Thomas Philips te stoppen. Ze hebben daar nu weer goedkope fruitbomen en -struiken, deels uit de voorraad van een ander tuincentrum. En dingen als kalk zijn er altijd goedkoop (grote verpakkingen). Ze hebben waarschijnlijk ook weer die kweekbakken. Tanken in Kleef (Argos) is veel goedkoper dan in Nederland dus op die manier kost een omweg niets extra. Tenzij je in de tank file bij Krankenburg belandt, dan sta je lang stil. 3 april aangepast door fre3ke Quote
Klavertjevier Geplaatst: 3 april Geplaatst: 3 april Op 6-2-2025 om 16:39, bonnie f zei: Ik kom, met of zonder partner. Kweenognie. Met! Want ik ga mee 4 Quote
appelvrouw Geplaatst: 9 april Geplaatst: 9 april Denken jullie eraan alle planten/zaden en stekken goed te labelen? Meestal is er teveel om te onthouden en weet je het thuis niet meer.. 3 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Goldfish Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april Mijn zoon Tobian (15) komt voor het eerst mee!💚 4 Quote
Tanja65 Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april 20 minuten geleden, Goldfish zei: Mijn zoon Tobian (15) komt voor het eerst mee!💚 Wat leuk Vincent! 1 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Jorieke123 Geplaatst: 11 april Auteur Geplaatst: 11 april We hadden net al de exclusieve pre-party met Jootje en haar Jos! Nu even weer rustig aan en ons opmaken voor de drukte van morgen. 2 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 11 april Geplaatst: 11 april En wij met MarjaP😎 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.