Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heee hallo,

Ook wij gaan ons toch aanmelden. Ik ben afgelopen maanden minder actief geweest ivm ziektebed van Angela.

Mijn hoofd stond niet echt naar. Nu met het mooie weer gaat het toch weer wat kriebelen en door een vraag van een ander forumlid die nog wat voor mij had klaarstaan, maar ook door een aantal beloftes die ik een jaar geleden heb gedaan. Hebben we besloten om toch even die kant op te komen. Ook om even bij te kunnen kletsen. Ik heb niet veel, maar wil graag opruimen. Het zullen stekken zijn en wat grotere planten....we zullen wat later zijn dan normaal omdat ik eerst nog moet werken...

Groetjes😘

• Like 11
Geplaatst:
Op 26-3-2025 om 05:51, Coralien zei:

Ik kom ook graag, ga met Tanja en Cor mee, heb helaas niets te ruilen maar wel veel te leren 😊

Gezellig! Enne… kijk vooral door de ruillijstjes heen. Veel mensen zijn ook bereid weg te geven zonder ruil, vooral als je net begint. 

• Like 3

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Zo is het maar net Tanja! Ruilen is geen must en daarnaast is er ook nog de grote algemene "weggeeftafel" waar iedereen overbodige plantjes, zaden en spullen neer zet, die je sowieso kan meenemen.

• Like 6
Geplaatst: (aangepast)

Ik kan niet in april en ben ook druk met andere dingen dan de tuin.

Maar wie min of meer langs Kleef komt op weg naar de MTFD, kan ik aanraden om op de heenweg even bij Thomas Philips te stoppen. Ze hebben daar nu weer goedkope fruitbomen en -struiken, deels uit de voorraad van een ander tuincentrum.

En dingen als kalk zijn er altijd goedkoop (grote verpakkingen). Ze hebben waarschijnlijk ook weer die kweekbakken.

Tanken in Kleef (Argos) is veel goedkoper dan in Nederland dus op die manier kost een omweg niets extra. Tenzij je in de tank file bij Krankenburg belandt, dan sta je lang stil.

aangepast door fre3ke
Geplaatst:

Denken jullie eraan alle planten/zaden en stekken goed te labelen? Meestal is er teveel om te onthouden en weet je het thuis niet meer..

image.jpg

• Like 3

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
20 minuten geleden, Goldfish zei:

Mijn zoon Tobian (15) komt voor het eerst mee!💚

Wat leuk Vincent! 

• Like 1

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...