Arja Geplaatst: 16 maart Auteur Geplaatst: 16 maart Dank Jorieke! Rookie, graag de dille, dank! 1 Quote
Rookie Geplaatst: 16 maart Geplaatst: 16 maart Ik ga het gelijk opschrijven, voor ik het vergeet. Quote
Gitta Geplaatst: 16 maart Geplaatst: 16 maart 4 uren geleden, Arja zei: beetje zaad? Ik heb wel dille zaad over. Quote
Arja Geplaatst: 16 maart Auteur Geplaatst: 16 maart Gitta, ik ben al voorzien door Rookie, maar dank voor het aanbod! 1 Quote
Goldfish Geplaatst: 16 maart Geplaatst: 16 maart Je krijgt van Jorieke123 lavas, niet van mij. 1 Quote
Arja Geplaatst: 17 maart Auteur Geplaatst: 17 maart Artisjokken! Mijn buurvrouw heeft er een paar in de aanbieding. Ze plantte hem vorig jaar en het blijkt nu een vierling te zijn. Eentje houdt ze zelf. Iemand belangstelling? Ik kan ze oppotten en meebrengen. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 18 maart Geplaatst: 18 maart Ik heb een stukje van mijn volwassen lavas-plant voor je afgestoken en opgepot. 1 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Arja Geplaatst: 23 maart Auteur Geplaatst: 23 maart Ik heb nog wat Helleborus zaailingen over. Kleur onbekend. Quote
Arja Geplaatst: 23 maart Auteur Geplaatst: 23 maart Stapeltje hoge zwarte potten, ongeveer 30 cm hoog en 25 cm breed. 1 Quote
Tanja65 Geplaatst: 29 maart Geplaatst: 29 maart @Arja ik heb inmiddels wat meer overzicht over de paprika zaailingen, ik kan je aanbieden paprika Herzje (heirloom, aanrader ziet er zo leuk uit), rode puntpaprika, paprika sweet banana, paprika golden marconi. Wil je ze allemaal? Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Tanja65 Geplaatst: 29 maart Geplaatst: 29 maart Zeker. Staat genoteerd! 1 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Tanja65 Geplaatst: 29 maart Geplaatst: 29 maart Mag ik van jou een paar van die potten? Hoeft niet allemaal maar ik kom regelmatig een wat grotere maat tekort. 1 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Arja Geplaatst: 30 maart Auteur Geplaatst: 30 maart Potten voor Tanja, genoteerd. De cosmos zijn trouwens ook opgekomen! Quote
Arja Geplaatst: 1 april Auteur Geplaatst: 1 april Aanvulling. In de aanbieding: - Een restant pootaardappelen van mijn buurvrouw, het zijn een stuk of 15. Bio, Levante, middenlaat. - stekken kamerplanten banaan, graslelie, papyrus. - bessenjam. Quote
Ciska Geplaatst: 1 april Geplaatst: 1 april Arja, mag ik een stek van je parapluplant? Was er al lang naar op zoek🙈 Quote
henkg Geplaatst: 2 april Geplaatst: 2 april Arja, als je nog een stekje van je parapluplant over hebt: graag. (Jeugdsentiment, 70er jaren). 1 Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Arja Geplaatst: 3 april Auteur Geplaatst: 3 april Ik heb zonet nog wat aardbeienplantjes opgepot. Quote
Arja Geplaatst: 3 april Auteur Geplaatst: 3 april Kast opgeruimd, de overtollige boeken over groenten en kruiden kweken neem ik mee. 3 Quote
Arja Geplaatst: 9 april Auteur Geplaatst: 9 april Als niemand belangstelling heeft voor stek banaan (kamerplant) of voor artisjok, dan laat ik die thuis. Vind dat ik nu wel genoeg planten aan het verpotten en verslepen ben. Ik heb mijn lijst en jullie lijsten gecheckt, volgens mij klopt het, voel je vrij ook eea te controleren. *** bij deze is mijn lijst gesloten *** 2 Quote
Arja Geplaatst: 11 april Auteur Geplaatst: 11 april Ik: alle spullen alvast in de auto gezet. Man: het wordt vannacht 2°. Ik: alle pe/pa weer in huis gezet. 🤪 3 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.