Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Artisjokken! Mijn buurvrouw heeft er een paar in de aanbieding. Ze plantte hem vorig jaar en het blijkt nu een vierling te zijn. Eentje houdt ze zelf. Iemand belangstelling? Ik kan ze oppotten en meebrengen. 

Geplaatst:

@Arja ik heb inmiddels wat meer overzicht over de paprika zaailingen, ik kan je aanbieden paprika Herzje (heirloom, aanrader ziet er zo leuk uit), rode puntpaprika, paprika sweet banana, paprika golden marconi. Wil je ze allemaal? 

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Mag ik van jou een paar van die potten? Hoeft niet allemaal maar ik kom regelmatig een wat grotere maat tekort.

• Like 1

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Aanvulling. In de aanbieding:

- Een restant pootaardappelen van mijn buurvrouw, het zijn een stuk of 15. Bio, Levante, middenlaat.

- stekken kamerplanten banaan, graslelie, papyrus.

- bessenjam.

Geplaatst:

Als niemand belangstelling heeft voor stek banaan (kamerplant) of voor artisjok, dan laat ik die thuis. Vind dat ik nu wel genoeg planten aan het verpotten en verslepen ben. 

Ik heb mijn lijst en jullie lijsten gecheckt, volgens mij klopt het, voel je vrij ook eea te controleren. 

*** bij deze is mijn lijst gesloten ***

• Like 2
Geplaatst:

Ik: alle spullen alvast in de auto gezet. 

Man: het wordt vannacht 2°.

Ik: alle pe/pa weer in huis gezet.  🤪

• Like 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...