Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,ย 

Ik ben een plantenliefhebber die dit jaar eindelijk een (moes)tuin met kas ga realiseren. Heb heel veel ervaring met kamerplanten en planten in pot buiten maar een echte moestuin is voor mij nieuw. Waarschijnlijk ga ik veel te enthousiast van stapel, maar soit!

• Like 4
Geplaatst:

Hoi en welkom! Gewoon lekker inlezen en vragen stellen en dingen uitproberen en fouten maken en daarna opnieuw proberen๐Ÿ˜† Alle gekheid op een stokje, ik wens je veel moestuinplezier. Leuk dat je ook een kas hebt!ย 

• Like 1
Geplaatst:

Grappig, ik heb dus helemaal niets met kamerplanten, ik kan nog geen cactus in leven houden.

Welkom hier en veel moestuinplezier.

• Like 2
Geplaatst:

Welkom! Gewoon proberen, en heel veel vragen en โ€˜afkijkenโ€™. En je merkt vanzelf of iets werkt of niet. Veel plezier!ย 

• Like 1

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Welkom hier. Gewoon proberen zou ik zeggen, zo zijn wij er vorig jaar ook ingestapt. Dingen gelukt, dingen minder goed gelukt, sommige dingen laten we dit jaar en andere dingen pakken we anders aan (zoals bijv de aardappelen op een andere, maar ook grotere plek. Vorig jaar ondanks ziekte toch 50-60 kilo aardappelen "te vroeg" gerooid van een stuk van 16-18m2)

• Like 1

Trotse moeder van 2 puberdochters en semi-beginnend moestuinierster.

Geplaatst:
Op 9-2-2025 om 19:45, appelvrouw zei:

Welkom Rooie! Vanwaar je naam? Hou je van rode bieten rabarber tomaten en rode kool?

Hahah Dat lust ik allemaal wel!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...