Ga naar inhoud

Goldfish + Mevrouw Groen, ruilen in het voorjaar moet je doen (2025)

Featured Replies

Geplaatst:

Hoi ik zie dat de Onzelievevrouwe bedstro opkomt en ik kan er wel wat in een potje stoppen. Mocht je toch geïnteresseerd zijn. 
En heb je belangstelling voor de volgende tomaten die vast niet resistent zijn dus voor in de kas maar wel mooi en oranje?

Persik iz Rigi

Beauty de Lorraine

aangepast door appelvrouw

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik noteer zaailingen milde pepers, even kijken hoeveel ik straks nog heb, maar ik denk dat dit wel gaat lukken. 

Geplaatst:
Op 13-2-2025 om 00:07, Goldfish zei:

grote en kleine potten

Hoe groot zijn de potten en welk materiaal? 

Ik heb nog zaailingen van rode bosaardbeien. 

Geplaatst:
  • Auteur

Afmetingen van alle potten die ik kan aanbieden, volgen nog wel een keer.  Een eerste foto van de grotere ronde exemplaren die ik kan missen.

Potten MTFD 2025.jpeg

Geplaatst:
  • Auteur

@Appelvrouw  De onze-lieve vrouwe laat ik toch beleefd staan, maar de Schoonheid-van-de-Lorraine mag mee naar huis gaan.

Geplaatst:

Kan ik ook wat bij Vreeken bestellen?

Er staat al een tijdje wat op mijn lijst.

505500 Artemisia annua (is voorradig zegt de website)

290980 SUIKERWORTEL (is momenteel niet voorradig)

Geplaatst:
  • Auteur

Hoi AC,  dank je wel.  10 P11 is al genoeg.   Die paalhouders: hebben die een eigen lange punt of moeten ze gemonteerd worden op beton/steen? Ik zoek de eerste en kan er al snel 4 of 6 gebruiken (tegen betaling).

Geplaatst:
  • Auteur
Op 27-2-2025 om 17:40, appelvrouw zei:

Dank GF ik ga voor een Duitser, Goltraube 23 of de andere, jij mag de mooiste uitzoeken als je dat wilt doen.

Ik heb een Goldtraube 71 voor je meegenomen die in de tussentijd afgeprijsd werd van 6,95 naar 4,95u.  

Geplaatst:

@Goldfish Ben ik nog op tijd om een Vreeken-bestelling door te geven?

Oudholland

Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?

Geplaatst:
  • Auteur

@Oudholland Jazeker! Ik denk dat ik volgende week woensdag ga dus er is nog tijd om het artikelnummer+naam door te geven wat je wilt hebben.

Geplaatst:

PB gestuurd. Bedankt alvast!

Oudholland

Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?

Geplaatst:
  • Auteur

Toegevoegd: Tomatillo "Queen of Malinalco"  Dit is een Mexicaanse zaadvaste Tomatillo, die zoeter en vooral groter is dan de meeste andere tomatillo's zo dat je die -volgens internet- ook uit de hand zou kunnen eten, naast de meer gebruikelijke bereiding in salsa's etc.  Smaakt dan mogelijk een beetje als ananaskers.

Geplaatst:

Als de kruisbes op stam overblijft zou ik hem wel graag willen overnemen, ruilen, krijgen!

😉

Geplaatst:
  • Auteur

De kruisbes gaat naar jou! Het is een ruil want je neemt toch boeken mee voor Mvr Groen?

Geplaatst:

Klopt Vincent, maar die nam ik sowieso mee…😉

Geplaatst:

Je krijgt van mij ook de tomaat Beauty de Lorraine!

Geplaatst:

Kan ik nog een bestelling doorgeven voor Vreeken?

Deze graag:

KOOL
167800 SNIJKOOL OF BLADKOOL 'Red Russian' / 'Ragged Jack'

281000 SNIJBIET 'Gewone Groene' / 'Erbette'

Als het nog kan?

Anders had ik maar eerder moeten zijn...

aangepast door Rookie

Geplaatst:
  • Auteur

Toegevoegd:  ge-ente komkommers (1 snack, 1 normaal), ge-ente tomaten (cherry, tros, vlees).    Ik heb deze online gekocht als pakket van 16 (maar kreeg er 18) en ik verkoop er een paar door voor 2,50 euro / per stuk.  Of een leuke ruil.     Van twee tomatenplanten is niet bekend wat er aan gaat komen, die gooi ik evt op de weggeeftafel.

Geplaatst:

Ik heb belangstelling voor de snack komkommer dan krijg je geld van mij. 

Geplaatst:
  • Auteur

@acpronk Dat is prima en ik zal later vandaag een overzicht sturen per PM met tomaten zaaiilingen die weg mogen. Daar krijg jij dan de eerste keus in.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic