Lia56 Geplaatst: 25 februari Geplaatst: 25 februari (aangepast) Nog niet veel te geef of te ruilen Te geef Plastic flessen Zaailingen Aji Fantasy en Aji Mango en Sugar Rush Peach Stekjes aucuba Japonica Aantal mtr vliesdoek 2,5m breed Stekken chocolade munt Crocosmia Masoniorum - Montbretia Stekjes Laurier, nog niet groot maar wel heel goed geworteld Pottenpers 4x4x4 Gevraagd: Tomaten zaailingen, onze hond is er wederom mee aan de haal gegaan terwijl wij bakken op 90cm hoog hadden gezet 😒 Krijg: Rookie: Aubergine Violetta Lunga en Listada de Gandia acpronk: - stek honingmeloensalie en ananassalie - stek bergbasilicum Ciska : - stek Franse Dragon Jorieke : - Welsh Onion Geef: Aji Fantasy en Aji Mango -> acpronk en Goldfish Plastic flessen -> Tanja65 Crocosmia Masoniorum - Montbretia -> MarjaP Stek Laurier -> acpronk Stekken Chocolade munt -> Ciska Vliesdoek -> Jootje 11 april aangepast door Lia56 2 Quote
MarjaP Geplaatst: 11 maart Geplaatst: 11 maart Hi Lia, Mag ik vragen of ik Crocosmia Masoniorum - Montbretia mag ruilen met jou, op mijn topic kan je lezen wat ik in breng Quote
Lia56 Geplaatst: 11 maart Auteur Geplaatst: 11 maart @MarjaP Natuurlijk. Ik neem er voor je mee Quote
acpronk Geplaatst: 12 maart Geplaatst: 12 maart Kan ik ook laurier van jou krijgen? Ik had geen tijd om wat van mijn eigen laurier te knippen voor de verhuizing. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Lia56 Geplaatst: 29 maart Auteur Geplaatst: 29 maart Zeker wel, hoeveel wil je... t is 2,5m breed Quote
jootje Geplaatst: 29 maart Geplaatst: 29 maart Ik heb eigenlijk geen idee? Wil het gebruiken als het toch nog gaat vriezen en de piepers zijn net boven gekomen ofzo…3 meter? Quote
Lia56 Geplaatst: 30 maart Auteur Geplaatst: 30 maart Zal in ieder geval zeker 5m voor je meenemen.. Quote
Tanja65 Geplaatst: 30 maart Geplaatst: 30 maart Hoe werkt dat met zo’n pottenpers? Is dat handig? Ik zaai nu vooral in WC-rolletjes, maar die schimmelen vrij snel. Ben op zoek naar een betere manier. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Arja Geplaatst: 30 maart Geplaatst: 30 maart https://www.pottenpers.be/hoe-pottenpers-gebruiken/ Quote
Lia56 Geplaatst: 30 maart Auteur Geplaatst: 30 maart @Tanja65Heb de pers nu niet meegenomen en gaan voor de MTFD niet meer naar Frankrijk Mocht je interesse hebben kan ik t voor de volgende meenemen Ik vond t handig, niet bukken etc.. 1 Quote
Tanja65 Geplaatst: 30 maart Geplaatst: 30 maart Helemaal prima, @Lia56. Maar als ie handig is, wil je hem zelf dan niet houden? Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Lia56 Geplaatst: 30 maart Auteur Geplaatst: 30 maart @Tanja65 meer zoiets maar dan voor 4x4 https://www.tuinadvies.nl/tuinwinkel/product/26571/professionele-pottenpers-kopen-planten-opkweken-en-stekken?gsh=1&gsk=3&uitverkoop=1&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw16O_BhDNARIsAC3i2GDzVLSsuwK_d_KgXQPRc4350XGiM-LIExPAdZR23QMVG9RCMCjW6PgaAvcKEALw_wcB Quote
Tanja65 Geplaatst: 30 maart Geplaatst: 30 maart Wow! Dat is prijzig! Daar mag ik tzt wel een heule leuke ruil voor maken dan 😜 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Lia56 Geplaatst: 31 maart Auteur Geplaatst: 31 maart 12 hours ago, Tanja65 said: Wow! Dat is prijzig! Daar mag ik tzt wel een heule leuke ruil voor maken dan Nee hoor, is al een oudje 1 Quote
Tanja65 Geplaatst: 10 april Geplaatst: 10 april Mijn tomaten zaailingen zijn nog ienie-mini (net opgekomen). Maar ik heb in elk geval heart of gold voor je. Zal ik die reserveren? Ik kan morgen ook nog even kijken naar de nieuw opgekomen, als ee dubbele zijn neem ik die mee. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Goldfish Geplaatst: 11 april Geplaatst: 11 april Ha Lia , mijn lijstje met tomatenzaailingen staat eindelijk online. Voel je vrij om daar plantjes van te reserveren. Eventueel zou ik Aji Fantasy van je willen overnemen, maar ook zonder ruil mag je kiezen wat je wil. Quote
Lia56 Geplaatst: 11 april Auteur Geplaatst: 11 april 2 hours ago, Goldfish said: Eventueel zou ik Aji Fantasy van je willen Geen probleem, neem ik mee 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.