Geplaatst: 10 juni 201213 j A 28 maart 201411 j aangepast door Gast Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Geplaatst: 10 juni 201213 j Ik heb voor je gestemd..( maar ik vind mijn eigen keuken veel mooier ) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 10 juni 201213 j Auteur Bedankt ;pTja..dan moet je volgend jaar zelf maar mee doen hé ( niet dit jaar want dan is dat extra concurrentie ;p)Ze betalen je keuken terug tot 12500 euro ;p Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Geplaatst: 10 juni 201213 j Ik kan vast niet meedoen want we hebben de keuken zelf gemaakt..van een wilde kersenboom (meurisier) uit het bos We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 10 juni 201213 j Auteur Zelf gemaakt?Dan ben je er waarschijnlijk ook wel trots op?Ik wil foto's zien Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Geplaatst: 10 juni 201213 j O, het wil ook niet lukken met de stem..sorry, ik kreeg bericht dat ik vanuit België moet stemmen.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 10 juni 201213 j Auteur ow maakt niet uit dan ;ptoch bedankt ;pAls je eens even in Belgie bent kan je dan nog steeds stemmen hé ;p Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Geplaatst: 10 juni 201213 j Een paar fotootjes uit de tijd dat hij gemaakt is..2007. De boom was omgegaan met de storm van 2000, en wij kregen hem om in de kachel te stoken. Lie heeft hem omgetoverd tot een prachtige keuken We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 10 juni 201213 j Ja dat heeft hij mooi gedaan hè..hij neemt dan wel geen bloemen mee naar huis, maar wel een hele boom om een keuken van te maken We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 10 juni 201213 j Auteur ziet er netjes uit hoor ;p Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Geplaatst: 10 juni 201213 j Oh, wow! Prachtig. Die tekeningen in het hout zijn prachtig! Maar om bij het onderwerp te blijven.Ook een heel mooie keuken. Jammer dat ik vanuit nederland niet kan stemmen.Hoop dat je veel stemmen haalt. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 10 juni 201213 j Mijn Hollandse stem gaat naar de keuken van..... Jet Sorry tuinkabouter, maar die van jou is ook heel mooi maar mij een beetje té wit...
Geplaatst: 10 juni 201213 j geweldig....!die vlam in dat hout......ja daar worden wij wel jaloers van Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 11 juni 201213 j Als je eens even in Belgie bent kan je dan nog steeds stemmen hé ;poZal ik voor je doen..want ik kom r wel eens We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 11 juni 201213 j Tuinkabouter, ik heb gestemd! Vind de keuken wel een beetje erg wit Bij Jet is het vooral ook leuk dat er ook nog weer een verhaal achter zit, dat maakt het extra speciaal! Echt respect voor Lie, zoiets uit een omgewaaide boom maken.. De meeste zouden het inderdaad opbranden of er houtsnippers van maken > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 11 juni 201213 j Hoe kon jij stemmen dan Dennis? Ik kon het niet vanuit Fr. Lie bedankt jou en anderen hartelijke voor jullie complimenten. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 11 juni 201213 j Exact zoals Tuinkabouter aangaf in z'n bericht Oja, Appel, je kan denk wel met zekerheid zeggen dat jouw keuken het toppunt van stijlvolle recycling is! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 11 juni 201213 j hmmm. Je vraagt er zelf om ( ik kan wel begrijpen overigens dat je ape-trots bent hoor ). Maar ik vind de keuken maar matig. Op zich wel mooi en ruim en praktisch ook wel. Maar om dan een badkamer - handoeken - rekje op te hangen in zo'n keuken ? Die wandhoge kast ( met oven / magnetron erin ? ) vind ik wel mooi. sorry, ben wat al te kritisch misschien.
Geplaatst: 11 juni 201213 j Jet, wat heb jij een geweldig mooie keuken Die man van je mag je wel s langs sturen met een boompje Ik vind het hout van een olijvenboom ook zo mooi. Beetje van diezelfde vlammen erin. Mooi warm hout. Maken ze oa. slabestek en (snij)planken van. Kan er wel naar blijven kijken en over blijven praten. Ben een hout-freak (vast de dochter van een timmerman ) Good things come in small packages
Geplaatst: 11 juni 201213 j ow ja. Eruuuug mooi die kunde van je man Jet. Men. die vlammen zo op elkaar laten aansluiten. Chapeau
Geplaatst: 12 juni 201213 j Prachtig, prachtig Jet, die keuken van jullie!! Complimenten!Wellicht ligt er voor mij ook zo'n keuken in 't verschiet, dat zal echter nog wel even duren Eerst nog meer dringende klussen, de schuur is nu af, daar heeft mijn man bijv schuifdeuren voor gemaakt met panelen met 12 soorten inlands hout, zoals je ziet ook gespiegeld.
Geplaatst: 12 juni 201213 j Wauwie Appelvrouw, Echt prachtig hoor. Sorry Tuinkabouter. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 12 juni 201213 j Zo Harmony, ik ben benieuwd hoe jullie huis er dan uit ziet.Als de schuur al zo mooi is.Of is de schuur het domein van je man HIHIHi. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 12 juni 201213 j Hé Dennislp, hoe heb jij dat dan gedaan ???Toch ook met de stemknop ???Of anders Leef je leven dag voor dag.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.