EdelSpint Geplaatst: 19 maart Geplaatst: 19 maart 3 uren geleden, donaldk zei: Het origineel is al 10-15 jaar oud Ik ken ze ook van zeker meer dan een decennium geleden. Ben wel benieuwd hoeveel mannen er meelezen in deze topic 😂 zou me niets verbazen als dat er veel zijn. Er staat immers (ladies only). Met een plastuit krijg je wel weer voor mannen herkenbare problemen: let goed op de windrichting, en ivm flink terugspatten niet zomaar tegen iets aanplassen en letten op de ondergrond (soort en oneffen terrein). Ik kan er een boek over schrijven. En binnen de bebouwde kom boetes op wildplassen. Je kan wel eindelijk ook jouw naam in sneeuw schrijven. 3 Quote
driepinter Geplaatst: 19 maart Geplaatst: 19 maart 41 minuten geleden, EdelSpint zei: Met een plastuit krijg je wel weer voor mannen herkenbare problemen Zo kun je als vrouw met zo'n plastuit beter ook niet staand tegen schrikdraad aanpiesen denk ik. 😂 Zit er eigenlijk nog een regelaar op zo'n plastuitgeval zodat je de keuze hebt tussen een ferme straal en een sproeistand, alnaar gelang je stemming op dat moment ? 😂 2 Quote
Tanja65 Geplaatst: 20 maart Auteur Geplaatst: 20 maart Wat een reacties, wow. Voor de non-believers: ja, je kunt er echt staand mee plassen, en nee, je broek hoeft niet uit. Hij hoeft maar een heel klein beetje los zodat je de liberpee in je onderbroek kunt schuiven. En voor @Petrasmoestuin: ik ben ook notoir onhandig maar ik verzeker je dat ik met hurkend plassen of een emmertje in het verleden veel meer troep heb gemaakt dan hiermee. En dan die keer dat ik mijn kont in de brandnetels liet zakken… 🫣. ik heb zelf één keer geoefend onder de douche, en direct ontdekt hoe eenvoudig het was. En alleen de eerste keer met kleren aan was een beetje spannend, maar het gaat echt super. Wat betreft papiertjes om na te vegen: dat is nauwelijks nodig. Deze plastuit heeft een rand die het meeste vocht mee wegveegt. Dat is anders dan bij de meeste andere merken en types, en zeker anders dan bij die papieren gevallen. Daar moet ik dus echt niet aan denken, daar zou ik zeker mee knoeien. Maar goed, ik geef dan de voorkeur aan een nat wc papiertje, baydoekje of natte wipe oid. Maar echt nodig is het niet. @appelvrouwzittend heb ik nog niet geprobeerd. Maar net als bij mannen, zul je dan iets moeten hebben waar je in kunt plassen. Een plastuit is geen urinoir of zo, het is letterlijk een gootje dat maakt dat eea buiten komt en niet in je onderbroek. Voor onderweg (in de auto) zou een oud spa flesje of zoiets afdoende moeten zijn. Maar ik zou zelf liever het risico niet nemen, gewoon ergens stoppen en langs de kant. Geen geknoei en geen gedoe. Coordat iemand ziet wat je doet ben je al weer klaar. En o ja, dat afslaan van de druppels zoals ook op het filmpje, wordt door de fabrikant aanbevolen. Dan is je liberpee namelijk vrijwel helemaal droog daarna - wat niet alleen een reclameslogan is maar ook echt zo blijkt te ziin. Wel zo hygienisch in het opbergzakje. 2 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Tanja65 Geplaatst: 20 maart Auteur Geplaatst: 20 maart 18 uren geleden, jootje zei: Hier ook zo’n ding. En heel handig als ik hem niet vergeet mee te nemen. Hij gaat nu mijn fietstas in, voor als we gaan fietsen. Op de moestuin, wel een toilet, maar die is in de winter dicht zolang het vriest. Heel lastig. Ik moet namelijk ook nog wel es wat anders als plassen. Maak dan nog wel es een afscheiding met stokken en doek. Alternatief is om naar huis te fietsen. Maar dan ga ik niet meer terug. Dus toilet problemen blijven en ik zal blij zijn als zo rond eind april het toilet weer open gaat! Ja, no. 2. blijft een probleem als er geen toilet is. Maar dat geldt voor mijn man ook, dat is geen damesding. Ik duik dan toch het tuinhuisje in op een emmer, en heb speciaal daarvoor grote pedaalemmer zakken, die ik in de emmer hang. Na afloop bieden de babydoekjes uitkomst, en dan direct alles dichtknopen, omslaan naar buiten en nog een keer dichtknopen, en dan nog een keer omslaan en dichtknopen. En dan in een afvalzak, geen geuroverlast op deze manier. Een mens moet wat. Ik kan ook naar huis, dat is niet zo ver, maar de drempel om dan weer terug te gaan is inderdaad hoog. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Rookie Geplaatst: 20 maart Geplaatst: 20 maart Ik vind zoiets wel handig. https://www.amazon.nl/Campingtoilet-campingtoilet-imodomio-toiletzakken-bouwterreinen/dp/B0CZL4YW2T/ref=sr_1_21_sspa?crid=1HIVEJN5FCLX5&dib=eyJ2IjoiMSJ9.ID_w0twGLNVUwQy5bWVUWT8orbx8bEbeV2UZDIf6quLXH_pcowhnVNplaOLHv0W7kV-7Z6zmuN5NDY1wEKX36aoyTC_ea9FK_edJ0ZKiQ5Zf9M4o9VuW5ycC1QbAfLXdt1MKkmE7-VSpM-RTamnjH-bbqypPiBfwI_f8rk8aUxHKzq2_u7YK2KHsl8d-atpeqC0Lb-28k1vsYc6TSm42Q4d0YYir326B5oRVCto0IZHgcYdIO2QY0lmjcuWHFhc9hcMNjKGumuCtebFTMeRtGiiMild8nCjTsY2KqtwaA34.DSj2SH4vjnY2pLVUddFECd9_sEcypXcaZMoqoNOCpCo&dib_tag=se&keywords=camping+toilet&qid=1742454191&sprefix=camping+%2Caps%2C100&sr=8-21-spons&sp_csd=d2lkZ2V0TmFtZT1zcF9tdGY&psc=1 En dan een handje kattengrit in de plastic zak voor het binden van vloeibare inhoud en een beetje anti-geur. 4 Quote
Tanja65 Geplaatst: 24 maart Auteur Geplaatst: 24 maart Op 20-3-2025 om 08:10, Rookie zei: En dan een handje kattengrit in de plastic zak voor het binden van vloeibare inhoud en een beetje anti-geur. Zooo, zo leer je nog eens wat. Wat een goed idee! 1 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
rorror Geplaatst: 24 maart Geplaatst: 24 maart Op 19-3-2025 om 20:47, donaldk zei: Het origineel is al 10-15 jaar oud Toen ik begin 20was en naar veel festivals door het hele land heen ging, hadden vriendinnen deze dingen al bij zich om maar niet in de rij te hoeven staan bij de mannen, en gewoon in de pisbak staand konden plassen. Of in vieze dixies te moeten zitten/hangen. Dat was 2002. Dus al zeker meer dan 23jaar oud. Wie weet bestaat dit dus al wel langer dan dat. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
woldistel Geplaatst: 24 maart Geplaatst: 24 maart Op 20-3-2025 om 00:10, EdelSpint zei: let goed op de windrichting, en ivm flink terugspatten Daarom heeft die van mij ook een extra verlengpijpje erbij 😁 Gut, zegt mijn man, je staat er net zo bij als een oom van me 🤣🤣🤣🤣 5 Quote
donaldk Geplaatst: 25 maart Geplaatst: 25 maart Quote De P-Mate is gemaakt van karton en werd in 1998 ontwikkeld door Simone Zijp, en werd in eerste instantie gemaakt van gips of rubber. Pas vanaf 2000 werd de definitieve, kartonnen versie in grote aantallen gemaakt. wikipedia Tijd vliegt! 2 Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
woldistel Geplaatst: 25 maart Geplaatst: 25 maart Die kartonnen versie vond ik wel zo erg niks, dat ik tot mijn huidige plastuit niet weer gekeken heb. Niettemin hulde voor Simone Zijp! ✊Vrouwen willen ook overal plassen✊ ( ben niet zo zeker over deze emoji, ik zoek meer de gebalde fok jullie allemaal. Of is dat deze?) 1 Quote
EdelSpint Geplaatst: 26 maart Geplaatst: 26 maart 6 uren geleden, woldistel zei: ✊Vrouwen willen ook overal plassen✊ ( ben niet zo zeker over deze emoji, ik zoek meer de gebalde fok jullie allemaal. Of is dat deze?) Voor mij is dat deze: 🤌🏼 1 Quote
woldistel Geplaatst: 26 maart Geplaatst: 26 maart 🤌nee, dat is 'm niet. Maar maakt ook niet uit 😉 1 Quote
HuubvG Geplaatst: 29 maart Geplaatst: 29 maart Wat een kut topic dit. Dat mag ik toch wel zeggen? Vooral vanwege de titel. Het is nu voor het eerst dat ik durf te kijken hier, en vraag me direct af: waarom staat die tekst 'ladies only' tussen haakjes? En waarom in het Engels? Seksistisch, discriminerend, denigrerend. Nu ben ik een zeker vieze man (NOT FOR GENTLEMEN) met de andere mannelijke lezers en moet me schamen dat ik lees hoe vrouwen hun plas doen, pfff. En dat in 2025... PIS. 4 Quote
loes Geplaatst: 29 maart Geplaatst: 29 maart Neehoor, je bent geen vieze man. Je denkt er alleen te ver over na. Er wordt een tip gedeeld waar alleen vrouwen iets aan hebben, zo simpel is het. Mannen kunnen het topic gewoon lezen, ze hebben alleen weinig aan een plastuit omdat ze er van nature al zijn voorzien. 6 Quote
Tanja65 Geplaatst: 29 maart Auteur Geplaatst: 29 maart Precies dat, @loes. Je schrijft het beter dan ik zou kunnen. Maar dat was precies waarom ik dit topic zo had genoemd. Niets tegen mannen. Ladies only tussen haakjes omdat ze heus wel mogen meelezen (schaamte niet aan de orde). Maar ze hebben er niets aan. 2 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Dahli Geplaatst: 29 maart Geplaatst: 29 maart 1 uur geleden, Tanja65 zei: Maar ze hebben er niets aan. Dat moet je niet te snel zeggen, Moederdag is weer in aantocht…… Topcadeau! 4 Quote
Tanja65 Geplaatst: 29 maart Auteur Geplaatst: 29 maart 1 uur terug, Dahli zei: Moederdag is weer in aantocht…… Topcadeau 👍🌷👍🌷👍🌷👍 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
INEKEH Geplaatst: 1 april Geplaatst: 1 april Ik heb een urine stoma dus dat probleem heb ik gelukkig niet meer Quote
Rookie Geplaatst: 16 april Geplaatst: 16 april Nou, ik heb er eentje uitgeprobeerd. Niet dit merk, maar een andere. Ik denk, dat met een beetje oefenen het best goed werkt. En waarschijnlijk is een goed merk ook wel beter. Deze was het nog net niet helemaal, maar oefening baart kunst en ik ben er wel enthousiast over. 1 Quote
hazeltje Geplaatst: 16 april Geplaatst: 16 april Hahhah, Rookie, en ik maar denken dat jij een man was. Geen idee waarom. Laatst schreef iemand ook al dat je je zo'n beeld vormt bij forumnamen die lang niet altijd kloppen. Quote A weed is a plant that has mastered every survival skill, except for learning how to grow in rows. - Doug Larson
rorror Geplaatst: 16 april Geplaatst: 16 april Als je wat meer gevorderd ben, hier de volgende oefening. https://www.dumpert.nl/?selectedId=100120378_37a06dfb 3 Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Petrasmoestuin Geplaatst: 16 april Geplaatst: 16 april 54 minuten geleden, Rookie zei: Ik denk, dat met een beetje oefenen het best goed werkt. Een heleboel gekletst vandaag, maar hier hebben wij het er niet over gehad hahaha. Ik had ze wel willen zien. 2 Quote
Tanja65 Geplaatst: 16 april Auteur Geplaatst: 16 april 1 uur geleden, Rookie zei: waarschijnlijk is een goed merk ook wel beter Ik denk dat dat alle verschil maakt, @Rookie. Ik zou het met zo’n papieren ding of met zo’n brede bovenkant niet kunnen. 2 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Tanja65 Geplaatst: 16 april Auteur Geplaatst: 16 april @rorror je weet toch dat om die reden die ‘spinnetjes’ in de piesbakken van mannen zitten he. Een per ongelukke ontdekking, ooit door een barstje. Alle mannen mikten er op. Een slimme fabrikant deed de rest. 2 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.