ber Geplaatst: 17 juni 2012 Share Geplaatst: 17 juni 2012 even voorstellen dan maar, ik ben ber en ik woon in het noorden van belgisch limburg, dus op zandgrond. Mijn hofke is niet zo groot maar ik heb er toch al een aantal jaren plezier van. Meteen gezegd dat ik niet nieuw ben op gebied van groenten kweken maar, het merendeel van mijn kennis is van huis uit meegekomen (ouders zijn intussen helaas overleden) en blijkt dat ook mijn ouders hun kennis er eentje was van vader op zoon, niet echt thuis in de boerenstiel maar wel gretig op eigen gekweekte groentjes. Kennis is er dus gekomen dank zij vallen en opstaan (vooral veel vallen). Ik ga hier waarschijnlijk veel algemene problemen tegenkomen en kijk nu al uit naar oplossingen die voorgesteld gaan worden. Wat voor mij echter zeer belangrijk is, is het bespuiten van groenten, daar ben ik absoluut GEEN voorstander van, voorkomen is beter dan genezen dus zaken zoals voorbereiden van grond voor overwinteren, vruchtwisseling, ed zai ik zeker met veel plezier gaan lezen. ik ben bioboer (bwvs) tot en met,helaas heb je daar in de winkel geen enkele invloed op, maar niet bij mij in de tuin. groetjes berVraag over de aardappelziekte gesplitst naar: https://www.moestuinforum.nl/aardappelziekte-wat-te-doen-t5870.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 17 juni 2012 Share Geplaatst: 17 juni 2012 Welkom ! 1 van de velen hoor ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lynn Geplaatst: 17 juni 2012 Share Geplaatst: 17 juni 2012 Welkom Ber! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jos Geplaatst: 17 juni 2012 Share Geplaatst: 17 juni 2012 WELKOM,mede-limburger. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeanne-heijmans Geplaatst: 17 juni 2012 Share Geplaatst: 17 juni 2012 Welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Janine~Bustani Geplaatst: 17 juni 2012 Share Geplaatst: 17 juni 2012 Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 17 juni 2012 Share Geplaatst: 17 juni 2012 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
groenteboerin1978 Geplaatst: 18 juni 2012 Share Geplaatst: 18 juni 2012 Welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Helly Geplaatst: 18 juni 2012 Share Geplaatst: 18 juni 2012 Hallo en welkom op dit forum. Quote Good things come in small packages Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Geplaatst: 19 juni 2012 Share Geplaatst: 19 juni 2012 Hallo Ber,Welkom op dit forum!Veel plezier! Groetjes Teun D Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 20 juni 2012 Share Geplaatst: 20 juni 2012 Welkom Ber Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gem Geplaatst: 20 juni 2012 Share Geplaatst: 20 juni 2012 Welkom Ber Quote ~I believe in God, only I spell it Nature~ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MoesNique Geplaatst: 22 juni 2012 Share Geplaatst: 22 juni 2012 Ook nog een welkom, Ber Quote De meeste woorden worden in stilte gesproken ..... @Nique Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ben Geplaatst: 23 juni 2012 Share Geplaatst: 23 juni 2012 Welkom Ber en succes met je hofke op de zanderige gronden van limburg Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rantje Geplaatst: 26 juni 2012 Share Geplaatst: 26 juni 2012 Welkom! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.