Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Welke games?

Featured Replies

Geplaatst:

Af en toe eens een half uurtje Gem Craft, Chasing Shadows. Gewoon online.

Ben er al vele maanden zoet mee. Verreweg de beste towerdefence die ik ken. Ben al behoorlijk ver en het blijft uitdagend. Best moeilijk, maar zo dat je toch steeds wat verder komt en er veel te ontdekken blijft.

http://armorgames.com/play/15760/gemcraft-chasing-shadows?tag-referral=defense

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Games, nou ja, gewoon een simpel spelletje: RISK. Ik had het ooit op een diskette en heb het jaren gespeeld, ik tegen twee computerspeles. En vroeger thuis met de familie veel gespeeld, naast monopoly.

Heb het laatst op mijn nieuwere pc geprobeerd te downloaden (geen diskdrive meer, de diskette ben ik kwijt geraakt), maar kreeg er meteen een ongewenste hoop ellende bij, die je maar moeilijk weer uit het systeem kan verwijderen. Dus ben ik terughoudend qua downloaden.

Maar zoek het nog steeds, liefst de simpelste versie.

Ow ja,vroeger van een soort cassettebandje Boulder Dash helemaal grijs gespeeld.., zwaar verslaafd aan geweest. Hoe heetten die machines ook weer, iets met commodore 64 of zo? Even googelen en ja hoor, maar durf het niet te downloaden, bovendien heb ik die speciale joystick niet meer, die ik vastgeschroefd had op een plankje om sneller te kunnen spelen.

Geplaatst:

Erny

Geplaatst:

Landleven aan zee en hayday.

Geplaatst:

Als student speelde ik gigantisch veel fifa en football manager & wat gta en pharao en consoorten. Nu na jaren niks meer 's avonds af en toe roller coaster tycoon 3 maar zit al in de laatste level dus dat is ook weer haast gedaan

Geplaatst:

Ik speel Happy harvest op Hyves doe ik al zo lang dat ik er eigenlijk niet mee wil stoppen terwijl er niet zo veel meer aan is

Sinds kort speel ik ook Frozen (app op de computer) en Despiceble me (ook een app op de computer) beide leuke spellen maar bij de eerste kun je alleen spelen zolang je levens hebt en bij de tweede lukt het me maar niet om het eerste level af te krijgen maar hij is echt heel leuk en mooi gemaakt!

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik speel Candy Crush. op Facebook. Level 300+ iets. Mijn vriend is bijna lvl 500. Heb hem ook op mijn mobiel...ik vind hem niet leuk maar ik blijf maar spelen, verslaafd

En ook veel MMOS, bijna allemaal geprobeerd. Op dit moment niks.

Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)

Mijn blog: https://www.moestuinforum.nl/blogs/blog/223-estemys-sqfg-tuin/

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Ik speel Guild Wars 2.

level 32:)

En ik ga assassin's creed rogue spelen als het uitkomt voor pc.

Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.