Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Gem steld zich voor


Gem

Aanbevolen berichten

Goedenavond allemaal,

 

Na een paar weken lekker met jullie meegelezen te hebben. wordt het wel eens tijd om mezelf voor te stellen.

Ik ben Gem...woon in Hellevoetsluis...en sinds kort heb ik ook het moestuin virus te pakken en inmiddels ook al doorgegeven aan mijn dochter die net ook een account hier heeft aangemaakt.

Ben pas eind mei begonnen om mijn balkon om te toveren tot een groenten en kruiden balkon...maar het ziet er inmiddels al erg leuk uit.

De kruiden zijn gekocht en de groenten zijn gezaaid.....zelf van de week nog wat gezaaid hahaha.

Zal eens kijken of ik de foto's die mijn dochter vandaag gemaakt heeft kan uploaden.

 

kruidenhoekje-met-o96491340134672.a

Kruidenhoekje

 

links-tomaat-en-rechts-komkommer23081340134752.JPG

Links tomaat en rechts komkommer ( eind mei gezaaid )

 

pluksla54741340134841.JPG

Pluksla ( eind mei gezaaid )

 

vlnr60061340134902.%20groenlof,%20geen%20idee,%20aardbei,%20tomaat,%20brocolli%20en%20rode%20puntpaprika

Vlnr. Nog een aardbeispinazie ( rest is al over gepot ), geen idee haha, aardbei, tomaat brocolli en rode punt paprika ( de laatste 2 zijn ruim een week geleden gezaaid ongeveer, de rest eind mei )

 

spaanse-margrietjes,-aardbeispinazie-en-afrikaantjes28201340135093.JPG

Spaanse margrietjes ( gekregen ) de rest van de aardbeizpinazie en afrikaantjes - harmony boy

 

Zo dit was het wel zo'n beetje...volgend jaar willen we echt gaan uitpakken op ons balkon.

 

Groetjes

~I believe in God, only I spell it Nature~

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel Gemma...opletten dat we geen spraakverwarring krijgen....en Ben.

En dat plezier Ben...dat heb ik nu al dus kan alleen maar meer worden

~I believe in God, only I spell it Nature~

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...