Geplaatst: 24 juli 201510 j Vind het juist wel wat hebben dat woekerende, zo met al die bloemen. Hier eigenlijk meer hommels als bijen, terwijl het verleden jaar andersom was.Valt me verder op dat de grootte van de hommels ook diverser is als normaal.Ik heb er één gezien die was twee keer de grootte van een standaard hommel, maar ook veel kleintjes.Wellicht een nest in de buurt?
Geplaatst: 27 september 201510 j Salamandertje heeft een mooie bloementuin. Ga ik van uit, want hij kan er mooie bosjes uit plukken: facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 9 mei 20169 j Zal ik dan maar aftrappen, met een hele fraaie Pioenroos (soort weet ik niet);
Geplaatst: 25 mei 20169 j Een hoop slakken overlast door de nattigheid, maar de bijbehorende uitbundigheid in de bloementuin maakt veel goed.
Geplaatst: 27 mei 20169 j Mijn eerste gele lis, in "mijn" sloot, met brak water. Gekregen op de MFTD van Bouwvrouwe: Ik vind ze prachtig, daar wil ik er meer van. Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 14 mei 20178 j Je kijkt heel even niet en de eerste Clematis-knop opent zich. Kom maar door met die lentezon! Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Geplaatst: 26 mei 20178 j Heel trots op mijn rozen!Vorige week 10 nieuwe struiken geplant. Hoop dat ze het net zo goed gaan doen. De laatste seringen (eigenlijk can de buren, maar komen bij ons over de schutting, dus vind ze wel een beetje van mij)
Geplaatst: 27 mei 20178 j Mijn clematis weet niet van ophouden. Zo mooi! Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Geplaatst: 29 mei 20178 j De vuurdoorn doet hier ook weer zijn best. Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Geplaatst: 30 mei 20178 j Vorig jaar in november met een hoogzwangere buik snel in de grond gestopt om nu te kunnen genieten. Vind die gekartelde randjes zo zoet!
Geplaatst: 2 juni 20178 j Mijn pioenroos, die anderhalve maand geleden door wegwerkzaamheden - niet bepaald zachtzinnig - uit de voortuin werd gehaald, twee dagen met kluit heeft staan wachten voor hij er weer in mocht, staat gewoon weer dapper te bloeien! Dat had ik echt niet verwacht. Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Geplaatst: 3 juni 20178 j Onze mooiste roos op het moment, bloem is zelfs groter als van de pioen die we hebben staan.
Geplaatst: 3 juni 20178 j Mijn lupine in 30literpot, samen met een eikenzaailing die vorig jaar zomaar kwam aanwaaienEn een belofte voor over een jaar of 4/5
Geplaatst: 3 juni 20178 j Mijn rudbeckia green wizard (gek dingetje toch) staat in bloei. Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Geplaatst: 4 juni 20178 j Ha, De klimrozen, op de gele na doen het supergoed! En ik ben nog in de tuin aan het verbouwen, dus het ziet er een beetje tokkie- achtig uit Gwen
Geplaatst: 4 juni 20178 j Mmmm, deze ruikt heerlijk en is zooooo mooi! Mama's kleine meisje ging er met de vers gesnoeide latherus vandoor! De duizenschoon doet ook goed zijn best!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.