Geplaatst: Donderdag om 19:231 d 1 minuut geleden, Mellie zei:Bloemschermen moeten open zijnJa, zo ver was ik al. Maar was niet van plan elke 2 dagen te kijken 😁Maar je kunt dus niet zeggen of het halverwege volgende week is, of anders het weekend erna.
Geplaatst: Donderdag om 20:541 d Ik zou voor halverwege volgende week gaan. Ik berg mijn glazen bol nu op 🔮. komt niet op een paar dagen. Dat scheelt 😉
Geplaatst: 19 uren geleden19 u Ook dit jaar is mijn vlier weer prachtig 😍 Die geur!! 😍Beide foto’s nam ik vanaf mijn dakterras…Ook mijn verwilderde roos die ik al heel vaak regorieus gesnoeid heb staat dit jaar weer in volle bloei wat weer veel rozebottels beloofd die ik vooral in de thee heel lekker vind…😋🌱👩🍳🌱🐣🌱🌷🌱
Geplaatst: 18 uren geleden18 u 2 dezelfde rozen op verschillende plekken in de tuin. Je ruikt ze voordat je ze kunt zien. Heerlijke geur! Vind de kleur ook prachtig. De pioenen staan te stralen. De laatste witte sering is net begonnen met bloeien. Fijn! De andere is alweer op z’n retour.
Geplaatst: 54 minuten geleden54 min Nou, voor rozen die pas enkele weken op hun plek staan doen ze goed hun best! Maar twee soorten die geen knoppen produceren. Maar die lijken rustig door te groeien dus ik wacht het af. Heel erg blij mee!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.