Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Bon dias!


Rokus

Aanbevolen berichten

Na enige tijd lid te zijn en veel mee te hebben gelezen op MF is het tijd om me voor te stellen.

Ik ben Rokus, achtertuin-moestuinier uit een klein Waterlands dorpje aan het IJsselmeer.

De groene vingers heb ik meegekregen van mijn grootouders maar het heeft even geduurd voordat ik er zelf ook echt lol in kreeg.

Inmiddels ben ik 43 en tuinier ik sinds een jaar of 5.

 

Ik werk met zelfgemaakte raamkasjes en bouw jaarlijks mijn eigen lente kas die rond eind mei weer plaats maakt voor de volle grond.

Voorlopig ben ik nog steeds aan het experimenteren met verschillende soorten groenten en kruiden, substraat, al dan niet zelf gebrouwen voeding en bestrijdingsmiddelen om op het moment dat ik echt de ruimte heb los te gaan met de ervaring die ik opgebouwd heb.

Laten we hopen dat dat rapido is want ik doe niets liever dan kweken en ben gek op het DIY aspect.

Bovendien ben ik van huis uit kok dus ik verwerk en verorber de zelfgekweekte producten met een behoorlijke bak liefde

 

Tot zover, met groene groet,

Rokus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

DIY aspect.

Bovendien ben ik van huis uit kok dus ik verwerk en verorber de zelfgekweekte producten met een behoorlijke bak liefde .

 

Welkom Rokus...Do It Yourself? Grappig.

 

Ik denk dat veel mensen vanuit het verwerken in de keuken beginnen met moestuinieren..voor mij is het ook een belangrijk onderdeel..de smaak!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...