Geplaatst: 12 december12 Dec Op 5-12-2025 om 16:46, Fruittuin17 zei:Dragen ze allemaal even goed en zijn ze alle 5 lekker?Ik proef niet zo heel veel verschil in de vruchten.
Geplaatst: 12 december12 Dec Auteur Maar ze dragen wel alle 5?En waar heb je ze gekocht? 12 december12 Dec aangepast door Fruittuin17
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Nou ik heb een leuke bestelling gedaan bij Pépinières Quissac. Sowieso Marian besteld, omdat dat 1 van de meest winterharde zou zijn. Verder Apollo, Gemini, Mammoth en Triumph. Dit omdat ze toch geen drol kostten. 8 euro per plant gemiddeld. De verzendkosten betaal ik toch al dus.. Eigenlijk zou ik nog Nikita willen, maar die Spaanse kweker gaf aan dat ze niet leverbaar zijn, en dat ze ook niet weten of ze nog komen. Verder heb ik nog ergens Kakariki en Edenvale Improved Coolidge in de bestelling staan. Dus die andere 4 rassen waren niet echt nodig, maargoed, ik zet ze wel gewoon een beetje her en der neer als experiment, omdat ze toch zo goedkoop zijn. Verder heb ik van de week 2 loquats gescoord. Tanaka en Argelino. In januari haal ik nog een Rose Anne op. En wil zodra ze weer beschikbaar zijn nog een Piera. Mandarijn Satsuma Okitsu was niet leverbaar dus daar moet ik nog even geduld voor hebben. En ik heb granaatappels Sumbar en Agat besteld. Ik wilde eigenlijk ook nog Sverkhranni maar die was ook uitverkocht dus dat moet nog even een keer. Ik vind mezelf wel stoer dat ik dit allemaal ga proberen 😅
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.