Geplaatst: 20 uren geleden20 u Gelukkig hebben we een tijdje geleden toch niet geruild @Jorieke123 😄Hier gaat wel een paar mm vallen. Hard nodig ook. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 20 uren geleden20 u Binnen drie kwartier zou het hier moeten zijn, geschat totaal vannacht 6,5 mm in een tijdsbestek van ruim 1 uur. We zitten nu nog heerlijk buiten, ik hoor heel in de verte wat gerommel…..
Geplaatst: 19 uren geleden19 u Hier duurde het ook lang, maar uiteindelijk heeft het een kwartiertje zachtjes geregend. Ik ben even naar buiten gegaan om te genieten van de koelte en de lekkere geur van regen. En passant een boel naaktslakken doorgeknipt, want die kwamen ook allemaal aanrennen. Veel kleine, jonge slakjes. Wat dan wel weer leuk was, was de kikker die stilletjes naast de kruidentuin zat. Hup kikker, ga maar lekker slakjes eten!
Geplaatst: 11 uren geleden11 u "Mijn" heftige bui van gisterenavond heeft 8,4 mm opgeleverd. Samen met een buitje in de ochtend à 4 mm is het totaal voor gisteren: 12,4 mm. (Totaal hele maand april: 1,6 mm) Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 10 uren geleden10 u Hier is de grond vochtig geworden.Een bui kan ik het niet eens noemen.Maar vanavond schijnen we weer een kans te krijgen.
Geplaatst: 10 uren geleden10 u Auteur Hier leek het wel even wat, toen ik wakker werd van onweer en regen op het dakraam. En op zich ruikt het buiten heerlijk fris vanmorgen. Maar er viel echt niet veel. +/- 5 mm. facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 10 uren geleden10 u Alles is relatief @Jorieke123 vergeleken met de aprilmaand is 5mm al kleddernat!Hier heeft het wel kort en hevig geregend, ik werd er wakker van. Maar geen regenmeter helaas, toch eens aanschaffen.Het ruikt wel heerlijk nu buiten en het duurt ietsje langer voor mijn hooikoorts toeslaat buiten, ook fijn.
Geplaatst: 9 uren geleden9 u De regenmeter was nat.. Vandaag toch ff wat sproeien Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 9 uren geleden9 u Hier 9,4mm in een heel hevige maar korte bui. Das toch een 10l gieter/m2, alle beetjes helpen.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u De buurman hoeft niet te sproeien vandaag zie ik. Ik zie jullie onderschrift helaas niet. Maar sommige van jullie die van mij wel. Ik heb het wel op groen staanom die van anderen te kunnen zien. 🤔
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur Ja, @Ikbeginbijmezelf , het is zeker relatief! Vanmiddag viel er nog wel wat, maar het regende vooral even heel zachtjes. Het gras voor ons vee zal er wel weer iets van groeien! Maar van mij mag het een hele tijd zo door regenen nog. facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Het regent hier nu wel lekker door. De eerste bui gaf een paar millimeter (om de grond een beetje voor te bereiden 😁) Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Hier in zuidoost brabant is nog vrijwel niets gevallen. Meer dan een paar druppels zijn er tot nog toe niet gevallen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.