Geplaatst: 21 uren geleden21 u 43 minuten geleden, Rookie zei:an wordt het ook nog eens een warme zomerWelke profeet kan dat voorspellen? Wel goed voor de vruchtgroentes trouwens 😜
Geplaatst: 21 uren geleden21 u Dat zijn weermodellen, geen voorspellingen.Maar als die modellen allemaal hetzelfde zeggen, lijkt de kans me groot, dat het zoiets wel wordt.
Geplaatst: 20 uren geleden20 u Hadden die weermodellen ook verwacht dat afgelopen Hemelvaart een van de koudste van dit decennium zou worden?
Geplaatst: 20 uren geleden20 u Daar zijn modellen niet voor.Dan moet je de gewone weerberichten hebben.
Geplaatst: 19 uren geleden19 u Maakt mij niet uit, lekker weer afgelopen weekend. Vroeg opstaan om dingen te doen en vanaf een uur of 1 weer in de schaduw. Veel smeren, genoeg water drinken, zonnehoedje etc. En vooral niet druk maken. 🌞
Geplaatst: 19 uren geleden19 u Heerlijk weer is het! Nu is het juist voordelig, het wonen in een bos. Niet voor de planten hoor want de flinke hoeveelheid grote bomen staat hier water te slurpen joh je kan het bijna horen. De eerste vlinderstruik hangt alweer op half zeven, watjes zijn dat. Maar voor Lie en mij is het zeer aangenaam in het bos.
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Ja, denk je dat dat moet @Tanja65 ?Hier wordt 8 graden verwacht.Toch maar een fleeceje?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik denk inderdaad dat dat verstandig is @Rookie, ik ga het in elk geval zelf wel doen. Pepers vinden 10 graden of lager niet zo lekker, en lopen het risico op een groeistilstand als de temperatuur zo laag wordt. Overigens staan mijn paprika’s (feitelijk dezelfde soort) op de camping nu ook al onbeschermd buiten in een kweekzak. Het zij zo, we zullen zien of ze het te boven komen. Ik had niet meer zulke lage nachttemperaturen verwacht.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik ben hier altijd een beetje aan de voorzichtig kant, we hebben hier zelf nachtvorst gehad in de eerste week van juni.Maar het is nu zulk mooi, stabiel weer, dat ik dat niet meer verwacht.Overigens, voor diegenen die het interesseert, hier een paar weermodellen, die uitleggen waarom de gevolgen van el niño hier in Europa voor een hete zomer zouden kunnen gaan zorgen. 1 uur geleden1 u aangepast door Rookie
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik ga het niet lezen. Want ik wil het niet zo warm en droog….dus iets van kop in het ( droge) zand! 😉
Geplaatst: 28 minuten geleden28 min Bij ons wordt het morgennacht 6 graden. Ik zal wel kijken of ik het e.e.a. afdek. Ik denk dat de planten best wat kunnen hebben. Mijn pepers staan overal.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.