Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik doe ook niet veel op dit moment. 's morgens tot 11.00 uur is het wel uit te houden, maar dan heb ik net mijn ontbijt achter de rug. Dan heb ik ervoor wel water gegeven, daar ben ik dan een uur mee zoet. En dan een uitgebreid ontbijt dat best wat tijd kost. Het is niet anders. Morgenochtend weer weg, dus dan doe ik weer niet veel. Maar gelukkig hoeft er niet zo veel te gebeuren.Vrijdag en zaterdag wordt het nog heter. Morgen iets minder.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.