Geplaatst: 7 uren geleden7 u Ziet er naar uit dat het toch gewoon handmatig water geven wordt, maar ik heb hoop! Ben flink aan het duimen.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u En?In Boskoop 0,0mm. Voor de 8e dag op rij, terwijl het in het oosten al 3 keer geregend heeft..
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik wilde naar buiten voor de slakken, regen hoorde ik van mijn man. 20 minuten later over. Maar ik ging niet meer naar buiten, net mijn haar gewassen en dus nat. Morgen denk ik weer water geven en de slakken, tja....
Geplaatst: 1 uur geleden1 u @acpronk Heb op tegels zo'n 20 spetters per tegel gezien, meer is er niet gevallen.
Geplaatst: 25 minuten geleden25 min Heb hier de egels voorzien van een bakje droogvoer (minder droog dan de naaktslakken), en een schaal water.Pottenteelt is dit jaar lastig zonder sproeien. Wachten tot de pepers hun bladeren laten hangen, de tomaatjes wat eerder. Aardbeien maar opgegeven, was geen doen aan in de hangpotten.De vogels wat extra gevoerd, kan ook geen kwaad, alle insecten zitten diep in de schaduw. Bakje water voor ze neergezet.Maar. De schuur lekkage plek (buurman is klusser-) is droog. Dat dan weer wel.Hopen op wat regen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.