Geplaatst: Vrijdag om 21:464 d En September is nog lang schrijf ik hoopvol! Ik heb zondag van de Velt afdeling een tomaten proef feestje maar meerdere deelnemers schreven al dat hun tomaten maar niet willen kleuren. Ik duim wel voor in ieder geval een zonnetje…
Geplaatst: Gisteren om 10:511 d Auteur Het zou herfstig worden vandaag, maar ik had niet gelezen dat wij hiero in het oosten eigenlijk gewoon nog een zomerdag hebben. Ik loop al de hele dag op slippers en met-korte-mouwen.
Geplaatst: 18 uren geleden18 u Maandag nog zwetend op het stuifzand in de hitte lopen zwoegen, gister veel regen gehad. Nu weer een hoop droogte verwacht, maar wel minder warm. Hoop dat de droogte de schimmels vertraagt.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Gisterenavond en zojuist enorme stortbuien. Echt heel hard en best lang met donder en onweer. Nu, 5 minuten later, schijnt de zon weer heerlijk. Fijn weer!Het gaat steeds tropischer aandoen vind ik. Tijdens een backpack-trip naar Midden Amerika van 100 jaar geleden had je dat ook: keiharde regen en direct daarna volop zon. 3 uren geleden3 u aangepast door Dahli
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Hier viel net voor 12-en iets regen, en verder NIETS komma NUL. Gewoon zon, windje, slippers, trui uit.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Het gaat hier echt de hele dag al aan en uit. Zon, dan weer regen, weer zon, weer regen.
Geplaatst: 2 minuten geleden2 min 3 uren geleden, Dahli zei:Tijdens een backpack-trip naar Midden Amerika van 100 jaar geleden10 jaar geleden? Of ben je ouder dan we denken?In Thailand zijn die tijdelijke stortbuien ook gemeengoed, is wel wat anders dan de hele week regenachtig weer zoals hier was toen ik wat jonger was. nou ja, nog steeds wel. Behalve in Zelhem geloof ik.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.