Geplaatst: Gisteren om 18:231 d Spekbonen uet vanuit de vriezer met aardappel en Sauerbraten en appelmoes en een beetje pompoen chutney uetDe volgende keer toch met wortel en knolselderij proberen en iets minder kruidnagel en azijn denk ik. Mijn man vond de smaak van het vlees niet zo lekker. Maar de chutney maakte het wel lekkerder.
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Pasta met verse spinaziemix uit de tuin (2 soorten spinazie en nog wat melganzevoet), met knoflook en champignons (winkel) en tomatensaus uit pot geweckt van vorig seizoen. Lekker met noten en zaden. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Zuurkool (uet) stamppot met aardappelen uet.Niet zo spannend, maar wel errug lekker.@Gitta : ik vind jouw salades altijd zo intrigerend.Ik heb die fantasie niet.Ik zou ze graag maken.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Ovenschotel met bloemkool/aardappelpuree en roosjes bloemkool. Een mooi korstje van gehakte briekorst en paneer. De korst had ik bewaard. Het binnenste heb ik gisteren gebruikt voor een fondue. Beide voor herhaling vatbaar! Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Gehakt briekorstje en paneer @bonnie f ..dat is wel bijzonder. Heb je dat van een recept of zelf uitgedokterd?Wij aten gehaktballen van de Librije ( met een tuiltje kruiden uit eigen tuin) het gehakt uit, aardappeltjes en een salade van geroosterde witlof, biet, roofsla wortel en feta. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 2 uren geleden, Rookie zei:@Gitta : ik vind jouw salades altijd zo intrigerend.Ik heb die fantasie niet.Ik zou ze graag maken.Bedankt voor het compliment. Ik kijk gewoon van welke bladgroenten ik veel heb staan. Daar oogst ik van en op dit moment gaat er ook nog wat groente uit de winkel erbij, straks komt dat ook uit eigen tuin. Dus eigenlijk heel simpel.Was het dinsdag vergeten hier te zetten. Maar toen raapstelen soep gemaakt, met raapstelen en kruiden uet aan gevuld met ui en knoflook uit de winkel. 1 uur geleden1 u aangepast door Gitta Ik zie jullie onderschrift helaas niet. Maar sommige van jullie die van mij wel. Ik heb het wel op groen staanom die van anderen te kunnen zien. 🤔
Geplaatst: 50 minuten geleden50 min Op de 4e IJsheiligen (Bonifatius) en Hemelvaartsdag zijn wij 35 jaar getrouwd en ik heb wat gemakkelijks gemaakt.Eerst Buffel camembert op verse stukjes brood (op de foto was nog maar de helft over) en daarna een visburger met een sausje van mayo, knoflook, cayennepeper, sjalot en postelein. De stelen heb ik er wel afgehaald.Een beetje laat erop gezet, maar ik zag net dat het nog niet geplaatst was. 50 minuten geleden50 min aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 49 minuten geleden49 min Raapstelensoep, dat kan ik ook nog een keer maken. Ik stik van de raapstelen. @Gitta
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.