Geplaatst: 2 uren geleden2 u 11 minuten geleden, Rookie zei:Eindelijk dan toch de taco salade.Sla en paprika van vorig jaar uit de vriezer, huh, sla uit de vriezer? İs dat niet hartstikke slap dan??
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Als je salade net zo smaakt als hij er uitziet dan moet hij heeel lekker zijn. 😋
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.