Geplaatst: Gisteren om 19:231 d Met 2 kleine courgettes uet. Tomaat helaas nog niet. Peterselie wel uet (gedroogd van vorig seizoen). Echt heel erg lekker. Mocht iemand even niet weten wat met courgette te doen: dit.Het recept is van Mergenmetz.https://mergenmetz.nl/recepten/gebakken-courgette-met-tomaten/
Geplaatst: Gisteren om 19:341 d 10 minuten geleden, Dahli zei:Mocht iemand even niet weten wat met courgette te doen:Kijk eens bij mijn recepten. Zo veel met courgette te doen. Echt een van mijn favorieten.
Geplaatst: Gisteren om 20:261 d Lekker Dahli!Zou je de link bij het oude topic van de courgette recepten willen zetten? Dat spitten we nog wel eens door!
Geplaatst: 23 uren geleden23 u Hij staat er inmiddels bij, dank voor het linkje @appelvrouw ! Er komen nog meer courgettes aan dus dat topic ga ik eens fijn doorlezen.
Geplaatst: 9 uren geleden9 u Ik heb gisteren weer een aalbessen taart gemaakt. Dit keer niet met kwark, maar met yoghurt en mascarpone.Omdat ik geen 250 ml slagroom meer had, maar 100 ml, moest ik wat improviseren en ik heb dan internet even geraadpleegd.Meer yoghurt erin, meer suiker. En wij moeten zeggen dat deze nog frisser is dan de vorige met kwark. Van deze taart eten wij dan 4 dagen een stuk bij de koffie.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Vandaag de luxe versie gemaakt van wat ik in diverse variaties eigenlijk al dagenlang eet: lauwwarme gegrilde courgette en peultjes, in dit geval met kip, feta, tomaat en sesamzaad. Want Cor had verse courgettes meegenomen en ik had vandaag alwéér peultjes geplukt (niet tegenaan te plukken nu). Ik zal het recept bij de courgetterecepten zetten. 2 uren geleden2 u aangepast door Tanja65
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Gazpacho. Helaas hebben we zelf nog niet voldoende rijpe tomaten, maar de komkommer, basilicum en knoflook kwamen wel uet.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Heerlijk allemaal en ik kom gazpacho eten Arja lekker verkoelend met die hitteWij aten ook heerlijk: een mooie prime biefstuk van de os uit ons eigen dorp met komkommers uJt. De os ook trouwens.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.