Geplaatst: Gisteren om 14:361 d Auteur Ik gooi van alles in een grote lasagne waar we dan 2 dagen van eten! Een heerlijke manier van restjes opruimen.
Geplaatst: 12 uren geleden12 u Gisteren als voorgerecht een boord met dun gesneden verschillende soorten tomaat met een olie, honing en citroendressing. Met heel veel fijn gesneden kruiden en peper. Met geitenbrie. Zoooo lekker.
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Gisteren een tomatensalade met verschillende tomaten uet. Daarnaast de mücver van @Mellie gemaakt. Ik had nog 1 courgette uet, de rest was gekocht. Verse kruiderij kwam ook uet + dille uit de tuin van de buurvrouw. Ik had wat witte Turkse kaas door de courgette-koekjes gedaan.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ik denk de grootste sneue Bianca in stukjes, met een flinke ui, olifantknof, bouillonblokje, kleine griekse pastadingetjes. Beetje sudderen en slobberen maar, yum, dikke soep 😋
Geplaatst: 55 minuten geleden55 min 6 uren geleden, Dahli zei:Gisteren een tomatensalade met verschillende tomaten uet. Daarnaast de mücver van @Mellie gemaakt. Ik had nog 1 courgette uet, de rest was gekocht. Verse kruiderij kwam ook uet + dille uit de tuin van de buurvrouw. Ik had wat witte Turkse kaas door de courgette-koekjes gedaan.Ik zag de foto en dacht gelijk, mmmm, mücver! Haha klopt dus. Afiyet oksun. Ik heb de giga komkommer geplukt en gedeeld. Kreeg het in mijn eentje niet op 😆😆😆Ook in de cacık geëindigd.
Geplaatst: 50 minuten geleden50 min @Mellie Ik had gisteren een paar extra gemaakt voor de lunch vanmiddag en afgekoeld/de dag erna, zijn ze zo mogelijk nóg lekkerder. Heel blij met jouw recept, deze blijft zeker!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.