Geplaatst: Dinsdag om 11:062 d Eergisteren nog een Aronia - appelkruimeltaart gemaakt met hazelnoten. Gisteren opgegeten. Was weer lekker. Ik heb nog een paar recepten die ik met de appelbes ga uitproberen. Dinsdag om 11:072 d aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: Dinsdag om 17:501 d Courgette-kruidenpaté met courgette, peterselie, salie, oregano, rozemarijn en een beetje munt uet en zelfgemaakte ricotta. Daarbij nog salade van gemarineerde courgette, tomaatjes en basilicum, allemaal uet , en buffelmozarella.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Ik las over Jorieke haar meloenen en herinnerde me een halve meloen in de koelkast..wat een traktatie met dit warme weer😋😋😋☃️
Geplaatst: 54 minuten geleden54 min Wat ziet dat er heerlijk uit @appelvrouw . Waarom hangen die blauwe elastiekjes daar? Bij jouw foto’s werkt dat bij mij als een soort mind f*ck: zijn dit vorken met een ergonomisch handigheidje? Of is het een weer zo’n leuke creatieve presentatie (haas met hangoren?)?
Geplaatst: 16 minuten geleden16 min Uit de oven diverse groenten en gekochte courgette met een mini courgette uet en een giga knoflook. Veel tomaten. Kinderen eten ze nu ook continu uit het vuistje. Best irritant eigenlijk 😆
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.