Geplaatst: 36 minuten geleden36 min Heel veel uit eigen tuin, maar ook uit Jet's tuin (uJt). Of komt het uit Jorieke's tuin😆Toevoeging, oh jammer dat het net op de volgende pagina in de app komt. Had er eigenlijk meteen onder gemoeten.. 34 minuten geleden34 min aangepast door acpronk
Geplaatst: 30 minuten geleden30 min Gisteren een halve pompoen met wat ander spul. Ik vond het heel lekker. Kinderen maar matigjes. Vandaag de rest van de pompoen şn pompoensoep met heel veel zachte tomaten en 2 pepers. Toen was het zo pittig dat er kokosmelk bij moest en toen nog een ditje en een datje. Resultaat was een superllekkere soep! Ik had wel even mijn twijfels tijdens de maak. De baby blue heeft een heel zachte pompoensoep en een goede bite. Vind het erg lekker en vind de kleur erg mooi. Blijvertje. Na de soep aten we aardappelpuree met tuinkers en 1 gigantische uienpijp die ik heb fijn gesneden met een flinke theelepel van me moeders paprikapoeder. Zucht.. ze hebben dit jaar dus niks gemaakt. Ik moet drastisch minderen met mijn gebruik 🥺Eh, salade nog met heerlijke white tomasol tomaat en een paar andere kleurtjes en de kwee- en stoofperen ben ik vergeten. Vanavond als snekje. 😛
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.