Geplaatst: 5 uren geleden5 u Als het echt niet anders kan is dat wel een optie.Ik heb vandaag de boel weer opnieuw ingezaaid, dus ik wacht nu even af wat het weer gaat doen.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u ik heb vandaag mijn bol courgette plantjes een grotere pot gegeven al, ze groeien al flink.Mijn moestuinbak is geschilderd en terug op de plek gezet, ook heb ik die gevuld met de grond gemengd met een zak moestuingrond.Na het weekend, er wordt onweer voorspeld, al een aantal plantjes uitplanten in de bak denk ik.Mijn lente-uitjes bvb en kerstomaatjes ook. 🤔Mijn aubergines ga ik nog in mijn mini serretje houden, heb gelezen dat die veel warmte nodig hebben.Naast mijn bak staan potten met dahlia's in geplant. Ben heel benieuwd naar de bloemen die ze gaan geven en hoplijk helpen om bijtjes en zo aan te trekken voor bestuiving.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 3 uren geleden, Rookie zei:Ik heb vandaag de boel weer opnieuw ingezaaid, dus ik wacht nu even af wat het weer gaat doen.Als het straks een weekje gaat regenen, dan komt alles met bakken de grond uit. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Vandaag hebben we bietjes gezaaid, frenchbeans, 2 soorten struikbonen. En vroege wortels. Verder her en der onlruid weggehaald
Geplaatst: 33 minuten geleden33 min Tomaten verspeend en zo ook basilicum, peterselie en enkele bloemen. Heel veel opgeruimd..het werd een zooitje op de tafel buiten met emmers en gieters water, potgrond, lege potten schotels en ander spul.Kleine groenteplanten die nog iets door mogen groeien in pot wel al naar de bakken gebracht en daar bovenop op schotels gezet. Water gegeven aan de vele planten die nog in pot staan. kervel in de grond gezet, ook nog een bronzen venkel. Alvast drie gaten gegraven voor de buitentomaten en daar wat compost in gedaan en wat water om de microbeestjes te lokken.Met droevenis de eerste tekenen van ernstige droogte staan aanschouwen..ik wordt er echt een beetje verdrietig van en ik heb heimwee naar de jaren van water overvloed..lekker klagen over natte voeten kijk maar eens hier:Niet dat dat leuk was trouwens..een middenweg graag! 30 minuten geleden30 min aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.